شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان از مشارکت 61 پزشک و ماما با طرح پزشک خانواده در دشتستان خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر، علیرضا حاجیونی پنج‌شنبه شب در بازدید از مراکز بهداشتی و درمانی دشتستان اظهار داشت: ارائه خدمات مطلوب بهداشتی و درمانی به جامعه هدف از برنامه‌های مهم شبکه بهداشت و درمان این شهرستان است و برای جلب رضایت خانواده‌های شهری و روستایی شهرستان از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.
کد خبر: ۱۱۰۴۹
جمعه ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۱

فکرشهر: رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان از مشارکت 61 پزشک و ماما با طرح پزشک خانواده در دشتستان خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، علیرضا حاجیونی پنج‌شنبه شب در بازدید از مراکز بهداشتی و درمانی دشتستان اظهار داشت: ارائه خدمات مطلوب بهداشتی و درمانی به جامعه هدف از برنامه‌های مهم شبکه بهداشت و درمان این شهرستان است و برای جلب رضایت خانواده‌های شهری و روستایی شهرستان از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

\n\n

وی افزود: دولت یازدهم بیشترین تاکید و توجه خود را معطوف به حوزه بهداشت و سلامت کرده و الحمدالله تاکنون در تمام مناطق کشور شاهد اجرای طرح تحول نظام سلامت و کیفیت بخشیدن به خدمات و کاهش هزینه‌های درمانی هستیم.

\n\n

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان خاطرنشان کرد: بیمارستان شهید گنجی برازجان و همچنین درمانگاه تخصصی بیمارستان 17 شهریور در یکسال اخیر خدمات متنوعی به مردم ارائه کرده‌اند و تمام تلاش خود را برای بهبود وضعیت درمانگاه تخصصی 17 شهریور به کار می‌گیریم.

\n\n

حاجیونی تصریح کرد: افزایش تعداد تخت‌های بیمارستانی در مرکز 17 شهریور در دستور کار قرار دارد و تاکنون در این مسیر اقدامات خوبی نیز انجام شده است.

\n\n

به نوشته ی فارس، رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان از مشارکت 61 پزشک و ماما با طرح پزشک خانواده در دشتستان خبر داد و گفت: هم‌اکنون طرح پزشک خانواده در 18 مرکز بهداشتی و درمانی در مناطق شهری و روستایی دشتستان در دست اجراست و 36 پزشک و 25 ماما در اجرای این طرح همکاری و مشارکت مستمر دارند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر