شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۰۶۸۷
يکشنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۶

فکرشهر: فرماندار دشتی بر ضرورت توسعه زیر ساخت‌های نوار ساحلی این شهرستان تاکید کرد و گفت: با توجه به ظرفیت خوب ساحل این شهرستان در جذب گردشگر می‌طلبد توجهی جدی به زیر ساخت های آن صورت بگیرد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، علی بحرانی صبح یکشنبه در آئین تجلیل از اعضای ستاد خدمات سفرهای نوروزی و ستاد تنظیم بازار شهرستان دشتی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره جانباختگان زلزله بیستم فروردین ماه بخش شنبه و طسوج، از تلاش‌های شبانه روزی مدیران در ایام نوروز تقدیر کرد و اظهار داشت: مدیران شهرستان در ایام نوروز در جهت خدمت رسانی مطلوب به مسافرین از هیچ تلاشی دریغ نورزیدند.

وی افزود: در ایام نوروز از ظرفیت‌های مدارس و مهمانسراهای ادارات به خوبی استفاده و رضایت مندی خوبی در بین مسافرین شاهد بودیم.

بحرانی ادامه داد: در این مدت اجازه ندادیم هیچ اقلامی در بازار مردم کمبود آن را احساس کنند و از تمامی ظرفیت‌های دهیاران برای توزیع اقلام استفاده شد.

وی اضافه کرد: جلسات خدمات سفرهای نوروزی همواره فعال است و تلاش داریم نقاط ضعف و قوت با هدف بهبود وضعیت خدمات رسانی به مسافرین بررسی می‌شود.

بحرانی تصریح کرد: میراث فرهنگی زمینه حضور سرمایه گذاران جهت احداث هتل در شهر خورموج فراهم کنند.

فرماندار دشتی بر ضرورت توسعه زیر ساخت‌های نوار ساحلی این شهرستان تاکید کرد و گفت: با توجه به ظرفیت خوب ساحل این شهرستان در جذب گردشگر می‌طلبد توجه‌ای جدی به زیر ساخت‌های آن صورت بگیرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر