جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۰۷۰۵
يکشنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰

فکرشهر: معاون هماهنگی و امور اقتصادی استانداری بوشهر گفت: برغم حضور بیش از هشت میلیون مسافر نوروزی با تدابیر و برنامه ریزی مناسب هیچ کمبودی در زمینه تامین کالای اساسی در ایام نوروز در این استان رخ نداد.

به گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، علی باستین در آئین تجلیل از اعضای ستاد تسهیلات سفر نوروزی شهرستان دشتی افزود:استان بوشهر در ارائه خدمت به گردشگران جز پنج استان برتر کشور انتخاب شد.

وی یادآورشد:  علی رغم حجم بالای مسافرین  نوروزی در سطح استان بوشهر  کمترین شکایات در ایام نوروز مربوط به استان بوشهر بوده است.

 معاون استاندار بوشهر با قدردانی از تلاش های شبانه روزی اعضای ستاد خدمات سفرهای نوروزی  دشتی  افزود:   در ایام نوروز تمام مدیران در تمام نقاط استان به صورت شبانه روزی پای کار بودند و این استان بهترین خدمت به لحاظ کیفیت در کشور به مسافرین ارائه نمود و کمترین شکایات در ایام نوروز مربوط به استان بوشهر بوده است.

 باستین گفت: از اسفند سال گذشته تدابیر لازم نسبت به آماده سازی دستگاه‌های متولی ستاد اجرایی خدمات سفر انجام  شد و با این کار توانستیم عید امسال رضایت‌مندی حداکثری از لحاظ کیفیت در ارائه خدمات را داشته باشیم.

وی یادآورشد:  ما از حیث تردد در نوروز امسال رتبه دوم را در کشور داشتیم و این نشان از این دارد که بوشهر به‌ عنوان یک مقصد گردشگری شناخته شده است و برهمین اساس به دنبال تقویت پتانسیل‌ها در این حوزه هستیم.

باستین به مشکلات مطرح شده در زمینه نرخ بالای بیکاری در دشتی اشاره کرد و افزود: شهرستان‌های دشتی، تنگستان و دیلم دارای بالاترین نرخ بیکاری در سطح استان هستند و و سعی خواهد شد  با تلاش های بیشتر مسئولان محلی و مساعدت مدیران استان و نمایندگان مجلس  نرخ بیکاری در این شهرستانها کاهش یابد .

وی بااشاره به اجرای رزمایش کمک‌های مومنانه در ماه مبارک رمضان اظهارداشت: با مساعدت مسئولان استان و مشارکت خیرین و نهادهای حمایتی کار توزیع ۶۵ هزار بسته معیشتی در  سطح استان در حال انجام است.

معاون هماهنگی و امور اقتصادی استانداری بوشهر افزود: شهرستان دشتی با داشتن ساحل بسیار زیبا و بکر،  آثار تاریخی و باستانی و مناظر طبیعی کوهستانی ، رودخانه ، دشت و صنایع دستی کم نظیری مانند عبا بافی می تواند در سالهای آینده گردشگران و مسافرین بیشتری جذب کند.

در این مراسم از مدیران و  اعضای ستاد تسهیلات سفرهای نووزی دشتی تجلیل شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر