يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت: دو هزار و 748 نفر در دهمین جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر این استان ثبت نام کردند.\n\nبه گزارش فکرشهر، حمیدرضا پناه روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: ثبت نام از کارآفرینان در این جشنواره از 29 بهمن 93 آغاز و تا پایان فروردین امسال ادامه داشت. 
کد خبر: ۱۱۰۷۵
شنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۴:۱۲

فکرشهر: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت: دو هزار و 748 نفر در دهمین جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر این استان ثبت نام کردند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حمیدرضا پناه روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: ثبت نام از کارآفرینان در این جشنواره از 29 بهمن 93 آغاز و تا پایان فروردین امسال ادامه داشت. 

\n\n

وی توسعه فرهنگ کار، تقویت کارآفرینی و معرفی الگوهای موفق را از اهداف برگزاری جشنواره امتنان ذکر و اظهار کرد: دهمین جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر بوشهر در خرداد امسال برگزار می شود که در این دوره از جشنواره سه کارآفرین برتر در بخش های مختلف انتخاب خواهند شد. 

\n\n

پناه بیان کرد: افراد منتخب در این جشنواره به جشنواره ملی معرفی و امید است همانند سالهای قبل استان بوشهر در جشنواره کارآفرین برتر کشوری حضور داشته باشد. 

\n\n

وی در ادامه درباره برنامه های 7 اردیبهشت ماه گفت: این روز با عنوان کارگر، فرهنگ و امید اجتماعی شکل گرفته است. 

\n\n

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت: از 5 تا 11 اردیبهشت هرسال به عنوان هفته کارگر نام گذاری شده که به همین مناسبت در استان بوشهر برنامه های متنوعی برگزار می شود. 

\n\n

وی تجدید میثاق با ولایت، به صدا درآوردن زنگ کار در یکی از مدارس فنی و حرفه ای استان، دیدار با امام جمعه، کارگر و آسیب های اجتماعی مواد مخدر، جشنواره فرهنگی هنری کارگر ایرانی با همکاری خانه سینما، بازدید از دو محلی که کارگران در آن مشغول به کارند و برگزاری همایش تقدیر از کارگران نمونه استان را از جمله برنامه های هفته کار و کارگر ذکر کرد. 

\n\n

منبع:ایرنا

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر