شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهرگفت: باتوجه به توفانی و مواج شدن خلیج فارس در دو روز آینده، صیادان و دریانوردان از تردد غیرضرور درآب های خلیج فارس پرهیز کنند.\n\nبه گزارش فکرشهر، پیام مساعدی روز شنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: وزش باد و مواج بودن دریا تا فردا یکشنبه ادامه دارد و از روز دوشنبه بتدریج از شدت وزش باد کاسته و دریا آرام خواهد شد.\n\nمساعدی اضافه کرد: سرعت وزش باد صبح امروز در بوشهر 50 کیلومتر به ثبت رسیده و گرد و غبار حاکم بر جو در برخی از نقاط استان بوشهر تا روز یکشنبه ادامه دارد.
کد خبر: ۱۱۰۷۶
شنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۴:۱۳

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهرگفت: باتوجه به توفانی و مواج شدن خلیج فارس در دو روز آینده، صیادان و دریانوردان از تردد غیرضرور درآب های خلیج فارس پرهیز کنند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، پیام مساعدی روز شنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: وزش باد و مواج بودن دریا تا فردا یکشنبه ادامه دارد و از روز دوشنبه بتدریج از شدت وزش باد کاسته و دریا آرام خواهد شد.

\n\n

مساعدی اضافه کرد: سرعت وزش باد صبح امروز در بوشهر 50 کیلومتر به ثبت رسیده و گرد و غبار حاکم بر جو در برخی از نقاط استان بوشهر تا روز یکشنبه ادامه دارد.

\n\n

وی با اعلام این که درپایان روز یکشنبه بتدریج از شدت گرد و غباردر استان کاسته خواهد شد ادامه داد: همچنین همزمان با کاهش گرد و غبار کاهش دما را نیز در برخی نقاط استان خواهیم داشت.

\n\n

مساعدی بیان کرد: در روز گذشته و امروز شاهد کاهش شش تا 10 درصدی هوا در برخی از نقاط استان بوشهر بوده ایم واین کاهش دما تا روز دوشنبه ادامه خواهد داشت و از روز دوشنبه باز به دمای به شرایط عادی باز می گردد. 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر