سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۰۸۰۳
سه‌شنبه ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۲

فکرشهر: همزمان با سالروز وفات حضرت خدیجه (س)، توزیع ۱۲ تن برنج و هشت تن مرغ منجمد در قالب طرح کمک‌های مومنانه از طرف سپاه انصارالحسین (ع) گناوه روز سه شنبه در آیینی در مصلای جمعه این شهرستان بین نیازمندان آغاز شد.

به گزارش فکرشهر، امام جمعه گناوه در حاشیه این آیین به خبرنگار ایرنا گفت: در راستای لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب  مبنی بر برگزاری رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه، اقشار مختلف مردم ولایتمدار شهرستان گناوه نیز از این اقیانوس عظیم مردمی جدا نبودند و اکسیر محبت را نسبت به همنوعان خود از جمله در دوران کرونا و ماه مبارک رمضان متجلی کردند که تا همیشه در اذهان یادگار خواهد ماند.

حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی افزود: یکی از ویژگی های ماه پرفضیلت ماه مبارک رمضان، دست گیری و گره گشایی از نیازمندان است که با تاسی از سیره امیرالمومنین (ع) و ائمه اطهار (ع) در رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه تجلی پیدا کرده است.

وی اظهارداشت: در این آیین ۱۲ تن برنج و هشت تن مرغ که درقالب مرحله سیزدهم کمک های مومنانه به همت سپاه انصارالحسین (ع) این شهرستان تامین شده است توسط پایگاه‌های بسیج و گروه های جهادی بین نیازمندان و افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی کمیته امداد و بهزیستی توزیع می‌شود.

امام جمعه گناوه با بیان اینکه هر بسته معیشتی کمک‌های مومنانه  ۴۵۰ هزار تومان است، گفت: مرحله بعدی کمک‌های مومنانه بزودی در اختیار نیازمندان قرار خواهد گرفت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر