جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۰۸۲۴
سه‌شنبه ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۲:۲۷

فکرشهر: بخشدار ویژه خارگ بر توسعه زیرساخت‌های ورزشی در این جزیره تاکید کرد و گفت: فضای مناسب برای ورزش بانوان در جزیره خارگ فراهم شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، محمدرضا دشتی زاده صبح سه‌شنبه در نشست شورای ورزش جزیره خارگ اظهار داشت: نقش ورزش در شاخص‌های مختلف مدیریت جزیره خارگ بر کسی پوشیده نیست و این مقوله نقش مهمی در شادابی، نشاط و ایجاد امید در جامعه ایفا می‌کند.

بخشدار ویژه خارگ اضافه کرد: خارگ به عنوان یکی از نقاط سرآمد در حوزه ورزش استان به شمار می‌رود و فضای ورزشی این جزیره در حد کافی است که باید از ظرفیت‌های در این زمینه بخوبی استفاده شود.

وی افزود: اداره ورزش و جوانان نشست‌های مستمر با رؤسای هیئت‌ها و ورزشکاران به جهت شناسایی و پیگیری مشکلات حوزه ورزش صورت دهد، همچنین رؤسای هیئت‌ها برنامه‌های یک‌ساله خود رو در حوزه اعزام، مسابقات، آموزش تدوین و به صورت هفتگی تمرینات خود رو برگزار و اطلاع رسانی کنند.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: پویایی ورزش در سال جاری به صورت محسوس در بین ورزشکاران جزیره احساس شود و با تشکیل شورای ورزش قصد داریم با تدوین برنامه به سمت و سوی ورزش سلامت محور، همگانی و قهرمان پرور برسیم تا خارگ به جایگاه واقعی خود دست یابد. در این راه باید از همه ظرفیت‌های جزیره اعم از آموزش و پرورش، دانشگاه، ادارات، بخش خصوصی و… بهره برد.

دشتی زاده با بیان اینکه بازی‌های بومی و محلی این جزیره دارای قدمتی بالا است خاطرنشان کرد: تخصیص اعتبارات مناسب برای توسعه اماکن ورزشی خارگ با هدف عدالت ورزشی نیز امری مهم محسوب می‌شود.

رئیس شورای ورزش خارگ یادآور شد: مناسب سازی ظرفیت‌های موجود برای زمینه سازی حضور بیش از پیش بانوان در اماکن ایجاد شود تا این قشر بدون دغدغه فعالیت‌های خود را ادامه دهند، همچنین انتظار بر این است که به موضوع مناسب سازی ورزش معلولین نیز توجه شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر