پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: عضو شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: هم اینک با احتساب پایگاه های نظامی 6.2 متر مربع به ازای هر شهروند در شهر بوشهرفضای سبز وجود دارد که بدون احتساب مراکز نظامی این میزان 5.2 متر مربع است.\n\nبه گزارش فکرشهر، مهرزاد آسایش افزود: براساس بررسی های انجام شده توسط وزارت مسکن و شهرسازی میانگین فضای سبز در کشور به ازای هر نفر بین هفت تا 12 متر مربع پیش بینی شده است که ما از این رقم فاصله داریم.\n\nوی اظهارکرد: با توجه به افزایش بودجه امسال شورای اسلامی شهر بوشهراحداث دو پارک ساحلی در این شهر در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۱۱۰۸۳
يکشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۰

فکرشهر: عضو شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: هم اینک با احتساب پایگاه های نظامی 6.2 متر مربع به ازای هر شهروند در شهر بوشهرفضای سبز وجود دارد که بدون احتساب مراکز نظامی این میزان 5.2 متر مربع است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، مهرزاد آسایش افزود: براساس بررسی های انجام شده توسط وزارت مسکن و شهرسازی میانگین فضای سبز در کشور به ازای هر نفر بین هفت تا 12 متر مربع پیش بینی شده است که ما از این رقم فاصله داریم.

\n\n

وی اظهارکرد: با توجه به افزایش بودجه امسال شورای اسلامی شهر بوشهراحداث دو پارک ساحلی در این شهر در نظر گرفته شده است.

\n\n

آسایش اضافه کرد: پارک مروارید واقع خیابان ساحلی در جوار شرکت ملی نفتکش و پارک دیگر در کناراسکله جلالی در نظر گرفته شده است.

\n\n

وی ادامه داد: اکنون 51 پارک شامل 40 پارک محله ای و 11 پارک ساحلی در شهر بوشهر برای استفاده شهروندان وجود دارد که افزایش این اماکن از اولویت های شورای شهر وشهرداری بوشهر است.

\n\n

آسایش بیان کرد: با راه اندازی این دو پارک ساحلی 26 هزار متر مربع به فضای سبز شهر بوشهر اضافه شده و سرانه فضای سبز برای هر شهروند به 7.2 خواهد رسید.

\n\n

به نوشته ی ایرنا، وی گفت: همچنین به دنبال راه اندازی یک پارک به مساحت 150 هکتار با نام ملت حدفاصل جاده نیروگاه تا سر تل هستیم که در صورت تحقق این مهم سرانه فضای سبز در شهر بوشهر به دو برابر و بیشتر از سرانه کشور خواهد رسید.

\n\n

آسایش افزود: در صورت واگذاری این مکان از طرف سازمان راه و شهرسازی استان به شهرداری، مطالعات طرح آغاز خواهد شد. 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر