يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۰۸۴۹
سه‌شنبه ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۶

فکرشهر: بخشدار ریگ شهرستان گناوه گفت: یکی از موارد مهم قابل پیگیری در شهرک صنعتی این بخش تعیین و استقرار مدیر مقیم برای پاسخگویی به مسائل واحدهای تولیدی است که باید پیگیری و در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، ضرغام محمدی روز سه شنبه در بازدید از شهرک صنعتی بخش ریگ افزود: حل مشکل واحدهای تولیدی شهرک های صنعتی این شهرک برای رونق تولید و افزایش اشتغال ضروری است و در این زمینه بازدید به همراه معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری و رئیس صمت گناوه و  مسؤل حراست شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر صورت گرفته است.

وی گفت: باتوجه به سیاست دولت دکتر رئیسی مبنی بر رفع موانع تولید، برنامه ریزی لازم برای ایجاد تحرک و پویایی در واحدهای تولیدی این بخش صورت گیرد.

بخشدار ریگ با اشاره به اینکه سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به نام سال "تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین " نام‌گذاری شده است، افزود:  مسئولان برای عملیاتی شدن این شعار نقش و رسالتی مهم برعهده دارند و باید تلاش و همت مضاعف کنند.

وی افزود: شهرک صنعتی در بخش ریگ با مساحت ۷۸ هکتار که حدود ۵۰ هکتار اراضی صنعتی و قابل واگذاری به متقاضیان در آن آماده سازی شده است.

محمدی ادامه داد:  این شهرک از همه امکانات لازم از قبیل خطوط انتقال آب، برق، مخابرات، ساختمان‌های جانبی، تجهیزات موردنیاز، مخزن یکهزارمترمکعبی آب بهره‌مند شده و دارای ساختمان و ماشین آتش نشانی فعال است.

بخشدار ریگ افزود: ۱۰۰ درصد زیرساخت های شهرک صنعتی ریگ فراهم شده است و متقاضیان به محض استقرار در محل، می‌توانند امکانات لازم را در کوتاه‌ترین زمان ممکن دریافت کنند.

وی اظهارکرد: در شهرک صنعتی ریگ حدود ۲۳ واحد به بهره برداری رسیده که ۱۸ واحد فعال است.

در این برنامه، تعدادی از واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی بخش ریگ بازدید و مشکلات آنها بررسی شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر