دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۰۸۵۲
سه‌شنبه ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۷

فکرشهر: رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کشور گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی و موضوع گرانی اجناس باید نسبت به توزیع اقلام نذورات هیئت‌های مذهبی طبق تنظیم بازار اقدام شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، نوشاد نوشادی اظهار داشت: ماه مبارک رمضان ماه مهمانی و بندگی خداست و شب‌های قدر هم از بهترین شب‌های سال و بهترین فرصت برای بهره مندی از رحمت الهی و خودسازی انسان‌ها و رفع کاستی است و باید تلاش شود تا شاهد حضور همه جانبه و گسترده مردم همراه با شور و شعور در مجالس شب‌های قدر باشیم.

وی با اشاره به فعالیت بیش از ۹۳ هزار هیئت مذهبی در سطح کشور خاطر نشان کرد: هیئت‌های مذهبی نقش مهمی در برگزاری مجالس ماه مبارک رمضان دارند.

نوشادی بیان کرد: هیئت‌های مذهبی امسال هم همچون سال‌های گذشته با رعایت پروتکل‌های بهداشتی نسبت به مواسات و کمک‌های مومنانه و برنامه‌های متنوع فرهنگی و جهادی در سطح کشور فعالیت می‌کنند و برنامه‌های باشکوه سوگواری ایام شهادت حضرت علی علیه السلام و احیا شب‌های قدر در دستور کار است.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کشور ادامه داد: با توجه به وضعیت اقتصادی کشور و موضوع گرانی اقلام و اجناس باید نسبت به توزیع اقلام نذورات هیئت‌های مذهبی طبق تنظیم بازار اقدام شود.

وی تاکید کرد: در همین راستا امیدواریم با همکاری وزارت جهاد و کشاورزی مشکلی برای تأمین و توزیع اقلام مورد نیاز نذورات هیئت‌های مذهبی و مساجد در استان‌های کشور به وجود نیاید.

نوشادی در پایان از هیئت‌های مذهبی و بانیان مجالس هم خواست تا با رعایت کامل موارد بهداشتی نسبت به پخت و توزیع نذورات اقدام کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر