سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۰۸۸۶
چهارشنبه ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱

فکرشهر: معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: برای رسیدن به رشد ۱۰.۴ درصدی اقتصادی هدف‌گذاری شده، رفع موانع تولید برای جذب سرمایه‌گذاران و رونق اقتصادی ضروری است.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، علی باستین در نشست بررسی مشکلات طرح‌های پرورش ماهی در قفس یکی از ظرفیت‌های مهم استان بوشهر را پرورش آبزیان دانست و گفت مرز‌های طولانی این استان با خلیج‌فارس ظرفیت‌های مهمی در عرصه‌های گوناگون از جمله پرورش آبزیان فراهم کرده است.
 
وی یادآور شد: استان بوشهر یکی از استان‌های موفق در عرصه پرورش میگو در کشور و به‌عنوان قطب پرورش میگو معرفی شده است.
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه پرورش ماهی در قفس از دیگر ظرفیت‌های این استان در حوزه آبزی پروری است، افزود: اکنون طرح‌های پرورش ماهی در خلیج‌فارس در نقاط مختلف استان عملیاتی شده است که در سال "تولید، دانش‌بنیان و اشتغال آفرین" اجرای این طرح‌ها با مشارکت بانک‌ها تسریع می‌شود.
 
وی با تاکید بر نقش مهم بانک‌ها در امر سرمایه‌گذاری، گفت: بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی مرتبط با سرمایه‌گذاران در سطح استان بوشهر همکاری کنند.
 
باستین عنوان کرد: برای رسیدن به رشد ۱۰.۴ درصدی اقتصادی هدف‌گذاری شده در استان بوشهر، رفع موانع تولید برای جذب سرمایه‌گذاران و رونق اقتصادی ضروری است.
 
وی، تحقق شعار سال را در گرو همکاری همه دستگاه‌ها و بانک‌ها با سرمایه‌گذاران و تسهیل روند سرمایه‌گذاری دانست و اظهار کرد: استان بوشهر ظرفیت‌های فراوانی برای سرمایه‌گذاری دارد و همه موظف هستیم زمینه را برای سرمایه‌گذاری و افزایش تولید فراهم کنیم.
 
در این جلسه مشکلات طرح‌های پرورش ماهی در قفس استان مطرح و مقرر شد مجوز لازم برای متقاضیان در پهنه‌های دریایی تعیین شده و مورد تایید سازمان بنادر و شیلات صادر و کار پرورش ماهی در قفس تسریع شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر