دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۰۹۸۳
پنجشنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۴

فکرشهر: مشاور استاندار در امور فناوری و شرکت‌های دانش بنیان گفت: مبلغ ۱۲ میلیارد ریال برای خرید تضمینی تولیدات بار اول شرکت‌های دانش بنیان استان بوشهر در سال ۱۴۰۱ تخصیص و هزینه خواهد شد.

به گزارش فکرشهر، عبدالحسن بهرامی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پیرو نشستی که اواخر سال گذشته با حضور استاندار بوشهر با مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در خصوص نقش آفرینی شرکت ملی گاز در توسعه زیست بوم نوآوری در منطقه پارس جنوبی داشتیم نتایج مؤثری از تفاهمات انجام شده محقق شد.

مشاور استاندار بوهر در امور فناوری و شرکت‌های دانش بنیان و مدیر راهبری استقرار منطقه ویژه علم و فناوری خلیج فارس افزود: در راستای توسعه بازار محصولات دانش بنیان در استان و خرید تضمینی صنایع نفت و گاز با درخواست استاندار بوشهر از مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، مبلغ ۱۲ میلیارد ریال از باقیمانده اعتبارات بند و تبصره ۹ بودجه پژوهشی سال ۱۴۰۰ شرکت مجتمع گازی پارس جنوبی که هزینه نشده و در حال سوخت بود برای خرید تضمینی تولیدات بار اول شرکت‌های دانش بنیان استان بوشهر در سال ۱۴۰۱ تخصیص و هزینه خواهد شد.

وی یادآور شد: این اعتبارات تاکنون برای نخستین بار به خرید تضمینی محصولات دانش بنیان شرکت‌های دانش بنیان استان اختصاص می‌یابد و گامی مهم برای ظرفیت سازی جهت افزایش این سهم در سال‌جاری و سال‌های آتی خواهد بود و زمینه رونق تولید و افزایش اشتغال دانشی را در استان فراهم خواهد کرد.

بهرامی تصریح کرد: همچنین با درخواست استاندار محترم و پیگیری‌های مستمر بعد از نشست موضوع راه اندازی مرکز نوآوری شرکت ملی گاز ایران در مجتمع گازی پارس جنوبی با همکاری استان در هیأت مدیره شرکت ملی گاز ایران مصوب و در روزهای آتی ابلاغ خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر