يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۱۰۴۴
جمعه ۲۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۶:۰۴

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با تاکید بر لزوم تامین آب و برق مناسب و پایدار در استان گفت: گرانی در بازار مهار و با احتکار و گرانفروشی برخورد لازم انجام شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های امروز نماز جمعه بوشهر با تاکید بر لزوم دوری از گناهان اظهار داشت: غیبت یکی از گناهان بزرگ است که آثار بد و منفی در زندگی انسان دارد.

وی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار با کارگزاران نظام حصبت‌های بسیار مهمی دارند. به فرموده ایشان مسئولان مورد سوال هستند و باید به مردم در مقابل کارهایی که انجام می‌دهند پاسخگو باشند.

امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه یکی از سوال‌ها در مورد وظایف مسئولان است افزود: مهم‌تر از همه سوال خدا است که شما که صاحب منصب شده‌اید این فرصت خدمت به مردم را چگونه استفاده کردید.

آیت‌الله صفایی بوشهری گفت: کسی که مسئولیت می‌پذیرد باید خودش را در فضای سوال خدا قرار دهد و برای هر کار خود یک پاسخ خداپسندانه داشته باشند.

وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه مسئولان نباید دچار غرور و انفعال شوند ادامه داد: همه مسئولان از صدر تا ذیل مدیون مردم و خدمتگزار آنها هستند و نباید مغرور شوند. در مقابل تهدید دشمن هم نباید منفعل شوند و مقتدر به کار خود ادامه دهند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تاکید کرد: رهبر انقلاب تاکید کردند که باید در طراحی در کارهای اقتصادی دانش‌بنیان و بر اساس اقتصاد بدون نفت مدیریت کنیم. اقتصاد با نفت یعنی از سرمایه خوردن و تحت مدیریت و سیطره کنترل قیمت در جهان باشیم.

وی اضافه کرد: رهبر انقلاب بر موضوع فرهنگ تاکید ویژه‌ای داشتند. موضوع فرهنگ باید مد نظر باشد و دیپلماسی فرهنگی از مسائل مهمی است که باید در اولویت قرار گیرد.

آیت‌الله صفایی بوشهری با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر موضوع فلسطین و یمن خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب به سران عربستان در مورد جنگ هشدار دادند که این جنگ کار مناسبی نیست.

وی در ادامه با گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی تصریح کرد: ارتش ما از آغاز انقلاب تا اکنون مایه اقتدار جمهوری اسلامی ایران و حفاظت از مرزهای ایران اسلامی بوده است.

امام جمعه بوشهر اظهار داشت: ارتش ما در عرصه‌های مختلف به گونه‌ای عمل کرده است که مایه افتخار کشور و مردم بوده است.

وی به وضعیت گرانی اشاره کرد و ادامه داد: گرانی‌های کاذب و افسارگسیخته مردم را آزار می‌دهد و مسئولان باید عنایت داشته باشند که وضعیت معیشت مردم را مدیریت کنند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تاکید کرد: نباید گرانی باعث کوچک شدن سفره مردم شود و با احتکار و گرانی در هر سطحی که باشد باید برخوردی قاطع صورت گیرد.

وی با اشاره به مشکلات حوزه آب و برق در استان بوشهر افزود: مسئولان آب شرب را به شکل صحیح تأمین کنند. قطعی برق نیز در فصل گرم سال نباید مردم را به مشکل بیاندازد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر