دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۱۰۶۰
جمعه ۲۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۱

فکرشهر: امام جمعه خارگ گفت: روز جهانی قدس، یادگار پر برکت بنیانگذار انقلاب اسلامی و خنثی کننده تبلیغات دشمنان برای ایجاد تفرقه میان مسلمانان شیعه و سنی است.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام موسی کمالی صبح جمعه در جلسه سیاستگذاری و برنامه ریزی مراسم روز جهانی قدس در جزیره خارگ اظهار داشت: روز قدس، یادگار پر برکت بنیانگذار انقلاب است که تبلیغات دشمن برای ایجاد تفرقه میان شیعه و سنی را خنثی کرده است.

وی افزود: مسئله فلسطین، موضوعی معرفتی، ایمانی و تکلیف دینی است و برگزاری مراسم روز جهانی قدس، تأثیر بسیار زیادی بر روند مقاومت و مبارزات مردم فلسطین دارد.

امام جمعه خارگ تصریح کرد: امروز جبهه مصممی از مقاومت در منطقه شکل گرفته که محور آن فلسطین است و شاهد تقویت این جبهه هستیم.

وی یادآور شد: راهپیمایی و ویژه‌برنامه‌های روز جهانی قدس از اهمیت خاص برخوردار است و باید مردم و مسئولان در کنار گروه‌های مردمی و جهادی برای برگزاری آن اقدام کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و مسئول ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس نیز بر لزوم بهره گیری از همه ظرفیت‌های تبلیغاتی و رسانه‌ای برای حضور پرشور آحاد مردم شریف جزیره خارگ در راهپیمایی روز قدس تاکید کرد.

حجت الاسلام حسین منصورنژاد اضافه کرد: روز قدس که بیان امام راحل روز اسلام است، متعلق به همه مسلمین جهان و صدایی رسا برای حمایت از مظلومین در برابر مستکبرین جهانخوار است.

وی افزود: امید داریم تا امسال با هم افزایی و همراهی تمامی نهادها، ادارات، ارگان‌ها، شرکت‌ها و نیروهای نظامی و انتظامی و مردم شریف جزیره خارگ شاهد برگزاری باشکوه راهپیمایی روز جهانی قدس و برپایی نماز عید سعید فطر باشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر