شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر:
کد خبر: ۱۱۱۲۶۷
دوشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به تدوین سند قرآنی ۵۰ استان، گفت: بوشهر از دیرباز استانی قرآنی بوده است.

به گزارش فکرشهر از مهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح دوشنبه در نشست جامعه قرآنی استان بوشهر با موضوع جهاد تبیین اظهار داشت: قرآن اوج هدایت الهی و انس با آن، آخرین مرحله رشد و کمال انسانی است و امتی که در فضای قرآنی قرار گرفته‌اند، خاتم الامم هستند.

وی با اشاره به بخشی از آیه اول سوره ابراهیم، تصریح کرد: زندگی با قرآن یعنی زندگی با خدا، قرآن و هادیان قرآن، ائمه اطهار (ع) طریقی هستند برای اتصال ما به عرش و عرش با ما.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر اظهار کرد: استان بوشهر از دیرباز استانی قرآنی بوده و به واسطه تلاش‌های بی وقفه و دانش بنیان تنها استانی است که اکنون سند قرآنی ۵۰ ساله دارد.

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر نیز بر لزوم بهره‌گیری بیشتر از آیات نورانی کتاب هدایت تأکید کرد.

حجت‌الاسلام قادری همچنین از فعالان قرآنی استان که با تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌های مجدانه خود زمینه انتخاب بوشهر، به عنوان نخستین پایتخت قرآنی کشور را فراهم کردند تجلیل کرد.

در این نشست سیدعباس هاشمی، قاری بین‌المللی و تنی چند از قاریان و حافظان استان به ایراد تلاوت‌هایی از آیات نورانی کلام‌الله مجید پرداختند و در ادامه خواسته‌ها و مشکلات جامعه قرآنی استان بیان شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر