سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۱۳۵۸
سه‌شنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۵:۵۹

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده ۲۰ هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت جهش تولید مسکن در شهرها و روستاهای این استان در مدت ۲ سال ساخته می‌شود.

به گزارش فکرشهر، روابط عمومی استانداری بوشهر روز سه شنبه به نقل از احمد محمدی‌زاده در نشست با مسئولان بنیاد مسکن استان بوشهر با قدردانی از تلاش این نهاد در رفع مشکلات محرومان و نیازمندان اظهارداشت: خدمات بنیاد مسکن از جهات گوناگون محرومیت‌زدایی، عمران روستاها و ساخت مسکن نیازمندان درخور تحسین است.

وی  اضافه کرد: باید با کار جهادی عقب ماندگی استان در طرح نهضت جهش تولید مسکن جبران شود.

محمدی زاده گفت: با بررسی‌های انجام شده تاکنون ۱۲ هزار نفر از ثبت نام کنندگان در نهضت جهش تولید مسکن از واجدان شرایط دریافت مسکن در این طرح هستند که لازم است آورده ۴۰ میلیون تومانی اولیه را پرداخت کنند.

محمدی‌زاده افزایش اعتماد عمومی برای مشارکت مردم در طرح نهضت جهش تولید مسکن را یک ضرورت دانست و بیان کرد: مسکن نقش مهمی در کاهش هزینه زندگی آحاد جامعه دارد .

استاندار بوشهر یادآورشد: ۵۰ درصد هزینه زندگی در عرصه مسکن است .

 معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر نیز گفت: تامین ۴۰ هزار واحد مسکونی طی چهار سال از سیاست های مدیریت ارشد استان است در همین ارتباط سرعت‌بخشی در اجرای پروژه‌های نهضت جهش تولید مسکن ضروری است.

 محمد هادی رستمیان در نشست کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی استان بوشهر افزود: موضوع تامین زمین برای پیشبرد اهداف طرح نهضت ملی مسکن با جدیت در دستور کار همه دستگاه‌های اجرایی مرتبط و البته با کار کارشناسی قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: تامین مسکن و سرعت بخشی در ساخت واحدهای مسکونی باید بعنوان دغدغه اصلی مدیران بوده و بصورت مستمر پی گیری شود.

رستمیان ادامه داد: جلسه های شورای تامین مسکن منظم و منسجم در حال برگزاری است و مشکلات فراروی اجرای پروژه‌های مسکونی بصورت کارشناسی بررسی و دستورات لازم صادر می‌شود.

وی اظهار کرد: اداره کل ثبت اسناد و املاک استان نسبت به صدور سند مالکیت آن دسته از اراضی که از سوی اداره کل راه و شهرسازی اعلام می گردد، در چارچوب قانون جهش تولید مسکن ظرف مدت کوتاه اقدام کند.

رستمیان گفت: در این نشست الحاق اراضی به محدوده قانونی شهرها در شهرستانهای دشتستان، دشتی و دیلم مورد بررسی قرار گرفت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر