سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان بوشهر گفت: طرح آماربرداری مبدا و مقصد همزمان با سراسر كشور در جاده های استان بوشهر اجرا می شود.\n\nبه گزارش فکرشهر، حمیدرضا علم پیش از ظهر سه شنبه در گفتگو با مهر اظهار داشت: در راستای ساماندهی حمل و نقل جاده ای،توسعه فرهنگ اجتماعي حمل و نقل، برنامه ريزی و مديريت عوامل موثر بر حمل و نقل زمينی و همچنين آماده سازي امكانات لازم بين راهی، طرح آمار برداری مبدا و مقصدانجام خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۱۵۴
سه‌شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۹

فکرشهر: مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان بوشهر گفت: طرح آماربرداری مبدا و مقصد همزمان با سراسر كشور در جاده های استان بوشهر اجرا می شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حمیدرضا علم پیش از ظهر سه شنبه در گفتگو با مهر اظهار داشت: در راستای ساماندهی حمل و نقل جاده ای،توسعه فرهنگ اجتماعي حمل و نقل، برنامه ريزی و مديريت عوامل موثر بر حمل و نقل زمينی و همچنين آماده سازي امكانات لازم بين راهی، طرح آمار برداری مبدا و مقصدانجام خواهد شد.

\n\n

وی افزود: این طرح براساس تقاضاي سفر و ايمن سازی محورهای مواصلاتی از طريق توسعه و بهسازی محورهای ارتباطی همزمان با سراسر كشور در تاريخ هاي ۱۶ لغايت ۲۰ ارديبهشت ماه سال جاری توسط اداره كل حمل ونقل و پايانه ها با همكاری نيروي انتظامی، پليس راه و هلال احمر در سطح محورهای ارتباطی استان بوشهر اجرا می شود.

\n\n

مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان بوشهر با اشاره به گستردگی شبكه راه های استان عنوان کرد: اين طرح از طريق شركت مجری در ۸ نقطه و ۱۶ ايستگاه باهمكاری ۱۲۰ نفر از عوامل پليس راه و بيش از ۵۰۰ نفر آمارگير در سه شيفت صبح، بعد از ظهر و شب اجرا می شود.

\n\n

ضرورت همکاری با مجریان طرح  آماربرداري مبدا و مقصد

\n\n

علم ادامه داد: به موجب اجرای ین طرح، علاوه بر ناوگان عمومی باری و مسافری از سفرهای سواری شخصی هم پرسشگری به عمل خواهد آمد.

\n\n

وی تاکید کرد: با توجه به اهميت طرح  و ضرورت آگاهی كارشناسان و برنامه ريزان حمل و نقل از نحوه عملكرد ناوگان عمومی در زمينه جابجايی كالا، مسافر و ترانزيت و اطمينان از قابليت اجرای صحيح و كم نقص خدمات بخش حمل و نقل به مردم، رانندگان، همراهان و مسافران ناوگان عمومی بار و مسافر و ناوگان شخصی با مجريان و ناظران طرح همکاری لازم را داشته باشند.

\n\n

مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان بوشهر گفت: مجریان این طرح در محورهای بوشهر ـ برازجان رفت و برگشت، برازجان به اهرم، اهرم به فراشبند،عسلويه به بندرعباس، ديلم به هنديجان، محور ساحلی بوشهر به دير و چغادك به كنگان مستقر هستند و در زمان یاد شده، طرح آماربرداری مبدا و مقصد را اجرا خواهند کرد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر