سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۱۵۵۷
جمعه ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۳:۱۷

فکرشهر: رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری گناوه گفت: درپی انتشار ویدیویی در فضای مجازی ، برداشت سنگ توسط پیمانکار در اراضی ملی اطراف شول با مجوز لازم و قانونی جهت اجرای پروژه آبخیزداری است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، زبیده دهداری افزود: در این ویدیو که برداشت سنگ  از این مکان غیرقانونی مطرح شده ، توسط پیمانکار برای پروژه های آبخیزداری   سد سنگی  ملاتی  تاجملکی و رجدون  صورت گرفته است.

وی اظهارداشت: پیمانکار جهت اجرای این پروژه‌ها با هماهنگی اداره منابع طبیعی و مجوزهای لازم و قانونی را که در اداره موجود است ،شروع بکار کرده است و شخصی نیست.

دهداری گفت: این  پروژه برای شهرستان سودمند است و هیچ منفعت شخصی در میان نیست و  برداشت سنگ برای سدهای آبخیزداری منطقه از اراضی ملی در نزدیک ترین مکان استفاده می شود و هیچ منع قانونی ندارد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری گناوه افزود: سد سنگی  ملاتی رجدون ٩٦ درصد  و سد آبخیزداری تاجملکی ١٥ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی یادآورشد: تغذیه سفره آبهای زیزمینی، کنترل فرسایش و جلوگیری از هدر رفت آب‌های سطحی، جلوگیری از تخریب اراضی کشاورزی و  حفظ و توسعه پوشش گیاهی از عمده  فواید پروژه های آبخیزداری است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر