يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر/ ارسالی خوانندگان؛
فکرشهر: پسری که اگر بود، بیست روز دیگر 32 ساله می شد، در سال 85 از طرف شرکت مخابرات بوشهر با خودروی این شرکت و در حال انجام وظیفه در عسلویه این دنیا را ترک گفت تا همه اطرفیان را داغدار کند...
کد خبر: ۱۱۱۶۲
سه‌شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۸

فکرشهر ـ مصیب صدیق: پدر و مادر داغ داری که فرزند خود را در ماموریت عسلویه از دست داده اند، صبح امروز مقابل استانداری بوشهر تحصنی دو نفره انجام دادند.

\n\n

محسن ادشیری پسری که اگر بود، بیست روز دیگر 32 ساله می شد، در سال 85 از طرف شرکت مخابرات بوشهر با خودروی این شرکت و در حال انجام وظیفه در عسلویه این دنیا را ترک گفت تا همه اطرفیان را داغدار کند.

\n\n

جالب اینکه واحد حقوقی این شرکت بطور بیزینس با قضیه برخورد کرده و بعد از گذشت 8 سال با بی مهری مسئولین مخابرات استان مواجه شده، چون قرارداد نامبرده، کارگری و شرکتی بوده از قبول مسئولیت این موضوع، فرار و شانه خالی کرده است.

\n\n

حالا با گذشت این سال ها و در هفته ی کارگر، پدر و مادر محسن که تا کنون از هر گونه اعتراض و شکایتی منع شده بودند، فضایی یافته اند تا حق فرزند 24 ساله ی خود را طلب کنند. آنان امروز با تحصنی غریبانه درب استانداری بوشهر، از دولت تدبیر و امید می خواهند به داغ دلشان رسیدگی شود.

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر