دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۱۶۴۵
شنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۰

فکرشهر: رئیس هیات تکواندو استان بوشهر گفت: نخستین باشگاه تکواندو روستایی استان بوشهر (در سال ۱۴۰۱) در روستای خوش‌ مکان شهرستان دشتستان افتتاح شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، رئیس هیات تکواندو استان بوشهر روز شنبه در این آیین گفت: باشگاه سپهر با مدیریت پیشکسوتان تکواندو احمد سلطانی و حسنیه حمیدیان در دو بخش آقایان و بانوان آغاز به کار کرده است که ظرفیت پذیرایی ورزشکاران پنج روستا اطراف با جمعیت بالغ بر ۵ هزار نفر سکنه را دارا است.

سید جلال سید مردانی افزود: باتوجه به استعدادی بسیار خوب در نسل جوان و پیشینه موفقیت‌های گوناگون در رویداهای مختلف بویژه در رده های پایه، توسعه و سرمایه گذاری در بعد قهرمانی این رشته در استان بویژه در روستاها از برنامه‌های اصلی هیات تکواندو استان بوشهر است.

وی ادامه داد: در این راستا می‎طلبد مسئولان با هدف حمایت از ورزش قهرمانی در کنار و همگام با هیات تکواندو استان باشند.

رئیس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان بوشهر نیز گفت: باتوجه به اینکه حدود ۲۶ درصد از جمعیت کشور در روستاها زندگی می‌کنند سرمایه بزرگ استعدادی در رشته‌های مختلف را می توان در این مناطق شناسایی کرد.

سعید اسماعیلی  افزود: هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان نیز در توسعه ورزش روستایی در کنار مسئولان محلی و هیات‌های استان آماده هرگونه همکاری است.

وی ادامه داد: اکنون نیز این آمادگی وجود دارد تا با هیات پویا و فعال تکواندو نخستین دوره از بازی‌های تکواندو ویژه روستاییان استان بوشهر در آینده نزدیک برگزار شود.

در این آیین همچنین مقرر شد یک تخته تشک تمرین توسط هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی و محلی و تعدادی از امکانات تخصصی توسط هیات تکواندو به باشگاه تکواندو روستای خوش مکان اختصاص داده شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر