يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۱۶۹۹
يکشنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱

فکرشهر: رئیس هیات والیبال استان بوشهر گفت: تعطیلی رشته والیبال ساحلی در شهر بوشهر به عنوان یکی از قطب‌های مهم این رشته در کشور، به دلیل نبود زمین هشت ماهه شد.

به گزارش فکرشهر، حسن بازدرهوا روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این شرایط در حالی رقم خورده است که استان بوشهر در سال گذشته به رتبه سوم کشور در رشته والیبال ساحلی دست یافت و همواره دو نماینده در لیگ برتر والیبال ساحلی داشته است.

وی بیان کرد: اکنون پیکان دیر نماینده استان بوشهر در لیگ برتر والیبال ساحلی کشور رتبه چهارم در بین ۱۰ تیم دارد و اعضای تیم والیبال ساحلی نوجوانان ایران نیز از استان بوشهر هستند که با هدف تجربه اندوزی در این لیگ حضور دارند.

بازدرهوا ادامه داد: در مقطعی نیز مقرر شد زمین ورزشی واقع در کنار پارک مرجان به صورت اختصاص در اختیار رشته والیبال ساحلی قرار گیرد که این مهم با وجود برگزاری مناقصه، تاکنون محقق نشده است.

وی افزود: شرایط زمین ساحلی دهکده گردشگری بوشهر نیز  به گونه‎ای است که تاکنون امکان برخورداری رشته والیبال ساحلی از آن محقق نشده است.

بازدرهوا ادامه داد: علاوه بر حوزه زیرساختی، در حوزه اعتباری نیز کل اعتبارات اختصاصی به این هیات توسط اداره کل ورزش و جوانان در سال گذشته بسیار ناچیزی بود است که این میزان بسیار اندک نیز در امسال و با تاخیر دریافت شد که چنین اعتبار حتی هزینه‎های یک رویداد درون استانی را پوشش نمی‎دهد.

وی گفت: با این شرایط بخش خصوصی در کنار هیات والیبال استان بودند تا برگزاری رویدادها و اعزام‎ها به تعطیلی نخورد زیرا  اعتبار خود هیات تنها کفاف هزینه‌های رفت و برگشت یک اعزام نیز نمی‌دهد.

بازدرهوا ادامه داد: هیات والیبال استان بوشهر در تابستان امسال نیز در سه رده سنی ۶ تیم باید به مسابقات کشوری اعزام کند که با شرایط کنونی تنها با کمک دستگاه‎‌ها و حمایت بخش خصوصی این مهم تحقق پیدا خواهد کرد.

وی افزود: با همه مشکلات مالی اکنون رشته والیبال و بویژه سالنی در شهرستان‎های استان بوشهر به استثناء گناوه، تنگستان و دشتی فعال هستند.

 رئیس هیات والیبال استان بوشهر افزود: جم از شهرستان‎های پیشرو استان بوشهر در رشته والیبال سالنی و ساحلی هستند به نحوی که بانوان این شهرستان نیز در لیگ دسته یک با شایستگی تمام ظاهر شدند.

بازدرهوا ادامه داد: استان بوشهر اکنون مسابقات والیبال سالنی جام رمضان را در دست اجرا دارد که این رویداد در همه شهرستان‌ها آغاز شده و در بوشهر نیز طی هفته گذشته این رقابت‎ها به پایان رسیده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر