يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان جم از حمایت بیش از 700 حامی از 147 یتیم این شهرستان خبر داد و گفت: هر یتیم جمی 5 حامی دارد.\n\nبه گزارشفکرشهر و به نقل از فارس، مسلم انیژپور در دیدار با مددجویان شهرستان جم اظهار کرد: کمیته امداد یک نهاد خدمات‌رسان است و بیشترین خدمات را به افراد فقیر و مستضعف ارائه می‌کند.
کد خبر: ۱۱۱۸۱
چهارشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۱

فکرشهر: رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان جم از حمایت بیش از 700 حامی از 147 یتیم این شهرستان خبر داد و گفت: هر یتیم جمی 5 حامی دارد.

\n\n

به گزارشفکرشهر و به نقل از فارس، مسلم انیژپور در دیدار با مددجویان شهرستان جم اظهار کرد: کمیته امداد یک نهاد خدمات‌رسان است و بیشترین خدمات را به افراد فقیر و مستضعف ارائه می‌کند.

\n\n

وی با بیان اینکه در سال جاری با سرکشی به افراد کم‌بضاعت و بی‌بضاعت و آشنایی با مشکلات و معضلات این عزیزان در راستای رفع مشکلات آنها اهتمام می‌ورزیم و هیچ فرصتی را در این مسیر هدر نخواهیم داد، خاطرنشان کرد: خانواده‌های ایتام و خانواده‌های بی‌سرپرست مورد توجه بیشتری قرار دارند و امیدوار هستیم در این مسیر به اهداف مورد نظر برسیم.

\n\n

رئیس کمیته امداد امام خمینی جم با تاکید بر اینکه خیران و حامیان ایتام، حمایت لازم را از ایتام و افراد بی‌سرپرست انجام می‌دهند و بدون همکاری این عزیزان به اهداف خود نمی‌رسیم از حمایت بیش از 700 حامی از 147 یتیم در این شهرستان خبر داد و گفت: هر یتیم شهرستان جم پنج حامی دارد.

\n\n

انیژپور بیان کرد: کیفیت بخشیدن به خدمات از اولویت‌های کمیته امداد محسوب می‌شود و امیدواریم بیش از گذشته در این مسیر به موفقیت برسیم.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر