سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی «فکرشهر»
فکرشهر: این روزها دولت جدید روی آن دولت قدیم را آن قدر سفید کرده که هیچ آرایشگاهی یارای قبول کردن مسوولیت سرخاب و سفیدآب آن دولت را ندارد. از دلار و گوجه و خیار گرفته تا خودرو و گوشت و همین تخم مرغ بخت برگشته! البته من شنیدم اتحادیه زیبایی جهان به این درک رسیده است که لوح زرین بهترین سفید کننده ی رو را برای آنچه این دولت در راستای سفید کردن روی دولت قبل انجام داده، تقدیم کرده است.
کد خبر: ۱۱۱۸۳۸
دوشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳

فکرشهر ـ خانوم کوچیک: این روزها دولت جدید روی آن دولت قدیم را آن قدر سفید کرده که هیچ آرایشگاهی یارای قبول کردن مسوولیت سرخاب و سفیدآب آن دولت را ندارد. از دلار و گوجه و خیار گرفته تا خودرو و گوشت و همین تخم مرغ بخت برگشته! البته من شنیدم اتحادیه زیبایی جهان به این درک رسیده است که لوح زرین بهترین سفید کننده ی رو را برای آنچه این دولت در راستای سفید کردن روی دولت قبل انجام داده، تقدیم کرده است.

گرانی ها از یک طرف فشار خود را به  اثنی عشر و لوزالمعده مردم آورده و از طرفی سخنان گهربار مدیران دولت جدید! چنان حرف می‌زنند که مرغ پخته هیچ، بچه شش ماهه هم توی گهواره به سخن می‌آید و قاه قاه می‌خندد.

آن به اصطلاح مدیر دولت جدید به تازگی فرمودند که مافیای گوشت اجازه کاهش قیمت گوشت را نمی‌دهد. باور بفرمایید اگر این حرف را یهویی به بیمار قلبی که پنج رگ کرونر آن گرفته باشد، بزنید، به راحتی و بدون آنژیوگرافی سه رگش به صورت قطعی باز خواهد شد! 

خب جناب آقای مدیر، شمایی که همه امکانات را در اختیار دارید، مافیا را تنبیه کنید تا اجازه کاهش قیمت را بدهند.

چند روز پیش، بزرگ دولت جدید فرمودند که پشت پرده گرانی‌های اخیر شناسایی شود. اگر منظور جنابشان این است که مردم شناسایی کنند که لازم است به عرض برسانم یک سر به سامانه 124 بزنید متوجه خواهید شد که الحمدلله ملت همیشه در صحنه، ید طولایی در شناسایی‌ دارند، اما اگر مأخوذ به حیا هستند و اسمی از مدیران نمی‌آورند، به خاطر عدم برخورد مدیران شماست و مدیران شما پیگیری لازم را انجام نمی دهند. در ثانی آنقدر حجم کثافت بالاست که نیاز به پشت پرده ها نیست.

بدتر از آن، فرش قرمز آن هم از نوع دستمال‌هایی است که معمولا بعضی از مدیران برای ارشد خود پهن می‌کنند. در یکی از همین دستمال بازی ها، یکی از مدیران دولت جدید در استان فرمودند که مدیران طویل الحضور عامل وضع موجود توانایی و انگیزه اجرای برنامه های استاندار انقلابی و جهادی را ندارند.

فی نفسه این حرف عالی است، اما هر چه از نظر شکلی و ماهوی در مدیران ارشد کشور و استان نگاه می کنم تا هر چه مدیر مسوول داریم همگی طویل الحضور هستند و نزدیک به چهل سال است حضور دارند. اگر منظور از طویل الحضورها این عزیزان باشند که باید بگویم دهانت را آب بکش و استغفار کن، شاید خدا تو را ببخشد. شما طبق عرف باید فقط مدیران دولت سابق را مخاطب قرار دهید و آنها را عامل تمام بدبختی های کشور و جهان بنامید. 

البته نباید بزرگ ترین دستاورد دولت جدید را فراموش کرد. آن هم این که قرار است در یک اقدام انقلابی، قیمت ها را به صورت کاملا انقلابی و فوری (شاید همین امشب) به قیمت های دولت سابق برگردانند.

این‌جاست که باید گفت علی برکت الله... .

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر