دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۱۹۱۸
سه‌شنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۲

فکرشهر: سرهنگ رضایی فرمانده انتظامی شهرستان گنگان در تشریح این خبر گفت حدود ساعت ۱۸: ۳۰ روز سه‌شنبه مورخه ششم اردیبهشت خبری تحت عنوان؛ تیراندازی منجر به جرح یکی از شهروندان در حوالی بیمارستان کنگان، از طریق مرکز کنترل و فرماندهی اعلام شد که مأمورین کلانتری جهت بررسی موضوع و اقدامات لازم در کمترین زمان ممکن در محل حاضر شدند.
به گزارش فکرشهر به نقل از پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان کنگان بیان داشت: با حضور مأموران در محل مشاهده‌شده است فردی با هویت معلوم با اسلحه کلت کمری به سمت  شخص دیگری تیراندازی کرده که مضروب از ناحیه پا و  شقیقه مورد اصابت گلوله قرارگرفته و توسط اورژانس راهی بیمارستان شده است و در حال حاضر تحت مداوا و مراقبت می‌باشد.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ضارب به‌محض اقدام به تیراندازی و قبل از فرار توسط مردم در محل دستگیر و تحویل پلیس شده است، اشاره کرد: در بررسی‌های به‌عمل‌آمده و مصاحبه با متهم علت تیراندازی را اختلافات بین فردی اعلام نموده است.
سرهنگ رضایی اضافه کرد: متأسفانه برخی افراد ناآگاه با اظهارنظرهای غیر کارشناسانه در فضای مجازی موجب ایجاد احساس ناامنی در بین مردم شهرستان کنگان شده‌اند، این در حالی است که این تیراندازی صرفاً به  دلیل اختلافات قبلی بوده و ارتباطی به امنیت عمومی ندارد .
وی همچنین اشاره کرد: امنیت عمومی شهروندان خط قرمز پلیس بوده و صاحبان رسانه و کاربران فضای مجازی باید بین امنیت عمومی که در آن جان عموم شهروندان بدون دلیل خاصی مورد تهدید قرار می‌گیرد با یک درگیری بین فردی که ریشه در  اختلافات قبلی دارد تفاوت قائل شوند. هرچند که هرگونه ناامنی و یا  تیراندازی برای پلیس دارای اهمیت بوده و آن را به‌طور ویژه دنبال خواهد کرد.
این مقام انتظامی در پایان، مردم  شریف شهرستان کنگان را به پرهیز از انتشار اخبار کذب و یا غیر موثق دعوت نموده و آن‌ها را به همیاری و تعامل با پلیس در تأمین امنیت از طریق سامانه ۱۱۰ فراخواند.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر