شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۲۰۷۶
جمعه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۹

فکرشهر: فرماندار گناوه گفت: امیدواریم هرچه زودتر مشکل زندانیان جرایم غیرعمد این شهرستان با همکاری خیرین و مردم حل شود تا آنان به آغوش گرم خانواده‌های خود بازگردند.

به گزارش فکرشهر از مهر، محمد تقی صفری صبح جمعه در نشست با مدیرعامل ستاد دیه استان بوشهر اظهار داشت: مردم مؤمن و خیرین شهرستان گناوه همواره در کارهای خیر پیشگام هستند و این شهرستان از دیرباز به نام خیران بزرگ شهره بوده است که درجای جای شهرستان آثار آنان را می‌توان دید.

فرماندار گناوه افزود: گام‌های بلند و تلاش والای خیران گناوه‌ای در کمک به آزادی زندانیان غیر عمد نیز منشأ خیر و برکت برای خانواده‌های زندانیان جرایم غیر عمد است.

وی گفت: امیدواریم هرچه زودتر مشکل زندانیان جرایم غیرعمد این شهرستان با همکاری خیرین و مردم حل شود تا آنان به آغوش گرم خانواده‌های خود بازگردند.

فرماندار گناوه خاطرنشان کرد: مجموعه فرمانداری شهرستان گناوه آماده همکاری در راستای کمک به آزادی زندانیان غیرعمد شهرستان و برنامه‌های اداره کل زندان‌ها در این زمینه است و دراین زمینه از هیچ کمکی دریغ نخواهد شد.

۶ زندانی منتظر مساعدت خیرین

مدیرعامل ستاد دیه استان بوشهر گفت: خانواده‌های زندانیان غیر عمد نیاز به کمک و مساعدت دارند و همه باید در این زمینه کمک کنیم.

سید اسماعیل موسوی افزود: خیران استان از جمله بسیاری از خیران شهرستان گناوه در زمینه کمک به آزادی زندانیان با ستاد همکاری خوبی دارند و در سال گذشته علیرغم نامناسب بودن شرایط اقتصادی بیشترین کمک را برای آزادی زندانیان دریافت کردیم.

وی گفت: امسال نیز خیرین مراجعاتی داشته‌اند و کمک خود را اهدا کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه ۶ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد شهرستان گناوه منتظر مساعدت خیرین هستند یادآور شد: از فرمانداری شهرستان گناوه انتظار داریم در زمینه آزادی ۶ نفر زندانی غیر عمد این شهرستان که لیست آنها تهیه شده است و میزان کل بدهی آنها ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان است با همکاری خیرین مساعدت کنند.

وی گفت: مقداری از این بدهی آورده زندانی، مبلغی از سوی ستاد دیه و کمک‌های جمع آوری شده در شهرستان برای آزادی این زندانیان استفاده خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر