شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۲۱۱۷
شنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۵

فکرشهر: فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: آنچه امروز در ایران زمین و جهان و حتی در منطقه به برکت قرآن رقم خورده اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در جای جای کره خاکی و آبی است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، روابط عمومی پایگاه دریایی بوشهر روز جمعه به نقل امیر دریادار شهرام ایرانی در محفل انسی با قرآن دراین پایگاه  افزود: امروز نیروهای مسلح با اتکاء به قرآن و عترت و اصل ولایت فقیه و فرماندهی بسیار هوشمند و دلاورانه رهبر معظم انقلاب توانسته امنیت را به منطقه و جهان هدیه کند.

ایرانی با اشاره به روز جهانی قدس اظهار کرد: روز جهانی قدس روز اتحاد و همبستگی مسلمانان جهان در حمایت از ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین است.

وی بیان کرد: ملت فلسطین ملتی مظلوم و ستمدیده هستند که ایران اسلامی با درایت بنیانگذار انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب این مظلومیت به جهانیان اعلام شد و امروز فریاد مرگ بر اسرائیل در حمایت از این ملت و همه ستمدیدگان عالم سر داده می شود.

ایرانی افزود: روز جهانی قدس روز مهمی برای مسلمانان است و حتی دشمنان نیز در خلوت خود به اهمیت این روز مهم اعتراف می کنند.

وی تاکید کرد: با اتحاد و یکپارچگی مسلمانان فلسطین و مسجد الاقصی آزاد می شود این وعده الهی است که با اراده خدا و همت مسلمانان عالم محقق می شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر نیز گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران، بسیج و نیروی انتظامی در فضایی به سر می‌برند که نه تنها در تاریخ ایران بلکه در جهان بی‌نظیر بوده است.

آیت الله  غلامعلی صفایی بوشهری افزود: ارتش جمهوری اسلامی با شاخصه‌های مسلمانی، قرآن پایگی، ایمان به خداوند، اخلاق و تقوای نظامی موجب ایجاد امنیت در کشور و منطقه شده است.

وی تاکید کرد: ارتش جمهوری اسلامی با تسلط بر دانش نظامی در ستاد و صف و تولید سخت افزارهای نظامی با آمادگی کامل از منافع جمهوری اسلامی حفاظت و پاسداری می کند اما هیچ گاه متعرض دیگران نمی شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت:  جمهوری اسلامی ایران چنان ارتشی ایجاد کرده است که در تاریخ ایران نمونه و در جغرافیای ارتش‌های جهان بی‌نظیر است.

صفایی بوشهری افزود: نیروی مسلح در هر کشور مایه عزت، عظمت و اقتدار است و ارتش جمهوری اسلامی ایران از جایگاه مهم و ممتاز ملی و بین‌المللی برخوردار است.

وی با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران دارای اقتدار بین‌المللی است تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار سپاه پاسداران، فرماندهی انتظامی و همه نیروهای مسلح مایه قدرت ملی و اقتدار بین‌المللی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه بوشهر با اشاره به این نکته که ‌نیروهای مسلح ایران به قدرت ملی و اقتدار بین‌المللی تبدیل شده است خاطر نشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در تمامی عرصه‌های صف، ستاد، تولید جنگ‌افزارهای دانش‌بنیان و تجهیزات سخت و نرم‌افزار، قدرت بالای میدانی، نیروی کارآمد در شرایط بسیار افتخار آفرین قرار دارد.

وی بیان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران با داشتن دانش، اقتدار عملیاتی و میدانی، تقوا دفاعی و نظامی، ولایت‌مداری و مجاهدت، چنان ارتشی ایجاد کرده است که در تاریخ ایران نمونه و در جغرافیای ارتش‌های جهان بی‌نظیر است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر