يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۲۱۲۳
شنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۲:۲۵

فکرشهر: جمعی از اهالی روستای «بیدو» توابع بخش «ارم» شهرستان دشتستان، از اعضای شورای این روستا تقدیر کردند.

در متن ارسالی به «فکرشهر» آمده:

«وامرهم ‌ شورا بینهم

نهم اردیبهشت ماه در تقویم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز شوراها نام گذاری شده است که این نامگذاری فرصتی است مناسب تا زحمات شبانه روزی اعضای محترم شوراهای اسلامی روستای «بیدو»، آقایان «حجت دانشور» و «محمدتقی دانشور» را که در دوره پنجم و ششم به صورت خودجوش و با هزینه شخصی برای رفع تمام مشکلات و کمی و کاستی روستایمان که روزگاران سختی را بدون آب، جاده، تلفن، مدرسه، گاز، پارک، کشاورزی و... سپری کرده، تلاش کرده اند، قدردانی کنیم. با تلاش شبانه روزی اعضای شورای روستایمان تا حدودی چهره محرومیت از روستایمان زدوده شده است. 

ما اهالی روستای «بیدو» شاهد تلاش و دلسوزی شورایمان هستیم ولی اگر کوتاهی در این راه است، مسوولین هستند که نسبت به خواسته و مطالبه به حق شورای روستایمان کوتاهی میکنند و ما روز دلسوزان روستایمان را صمیمانه گرامی داشته و برای این تلاشگران عرصه های اجتماعی و مردمی از درگاه نورافشان احدیت طلب توفیق و بهروزی می نماییم.

پر پیداست که اصل شوراها یکی از اصول مترقی و روشن قانون اساسی است که منبعث از آیات نورانی قرآن و احادیث پیامبر اعظم(ص) و اهل بیت عصمت و طهارت و سرچشمه های زلال آموزه های دینی ماست که به یمن استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی جامه عمل پوشیده و امروزه هزاران نفر در کسوت مقدس این سمت اجتماعی به رتق و فتق امور مردم در جای جای میهن عزیز اسلامی مشغولند و کارنامه ای درخشان را در فرا دید ما قرار داده اند.

 اين روز با شکوه را به همه‌ی اعضای شوراهاي اسلامي به‌ ويژه به اعضاي محترم شوراي اسلامي روستای «بیدو» که با وظيفه‌شناسی در حل مشکلات روستا تلاش می‌نمايند و با امانت و کفايت برای نيل به جامعه‌ی شهروند مدار خالصانه کوشش می‌نمايند، تبريک و تهنيت عرض می نمایيم.

جمعی از اهالی روستای «بیدو» توابع بخش «ارم» شهرستان دشتستان»

نظرات بینندگان
نادری
|
-
|
شنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲
باسلام و عرض تبریک روز شورا به تمامی شوراهای عزیزو زحمت کش بخش ارم

جاداره از زحمات این دوشورای بزرگوار و دلسوز آقایان حجت ومحمدتقی دانشورنهایت تقدیروتشکرکنم

دعای خیر آبادی بیدو بدرقه راهتان

 
کریم رحیمی
|
-
|
شنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۱
باسلام عرض ادب خدمت شورای اسلامی و دهیار محترم روستای بیدو جای تقدیر و تشکر داره این عزیزان واقعا زحمات زیادی کشیده اند اجرشان با امام زمان 
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر