شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۲۲۲۱
يکشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: استان بوشهر با این همه ظرفیت نباید ۷۰۰ کلاس تخریبی داشته باشد.

به گزارش فکرشهر از مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری بعد از ظهر شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار داشت: دانش‌آموزان آینده‌سازان کشور هستند و باید توجه ویژه‌ای به این قشر صورت گیرد.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان به‌عنوان ثروت و سرمایه جامعه نیاز به نگاه ویژه دارند تصریح کرد: ریشه اصلی تحوّل‌آفرینی و اقتدار و مؤلفه قدرت در جامعه آموزش و پرورش است که در این زمینه باید توجه ویژه به نظام آموزشی شود.

امام جمعه بوشهر بر لزوم جبران عقب‌ماندگی‌های آموزش و پرورش تاکید کرد و ادامه داد: تولید علم در آموزش و پرورش آغاز می‌شود و برای دستیابی به مرجعیت علمی باید توجه خاصی به آموزش و پرورش داشته باشیم.

وی تاکید کرد: با توجه به ظرفیت‌های موجود، و با نگاه تحوّل‌آفرینی ان‌شاءالله بوشهر به‌عنوان پایتخت تولید علم و فناوری‌های نو پیدا ایران مانند دانش هسته‌ای، رادیو داروهای دریایی، حوزه ژنتیک کشاورزی باشد.

آیت‌الله صفایی بوشهری راه‌اندازی دانشکده نفت در بوشهر را از برنامه‌های آینده دانست و تصریح کرد: ریشه همه دستاوردهای توسعه استان در اختیار آموزش و پرورش است که باید به آن توجه ویژه شود.

وی ریل‌گذاری مناسب در آموزش و پرورش را یک ضرورت دانست و ادامه داد: استان بوشهر با توجه به وجود استعدادهای درخشان و زیرساخت‌های لازم در آلبوم توسعه صنعتی قدم‌های مؤثر برداشته و تا ۱۰ سال آینده به این جایگاه دست می‌یابد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر