سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: روند مبارزه با فساد اقتصادی تاکنون موفق نبوده است.\n\nبه گزارش فکرشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های امروز نماز جمعه بوشهر ضمن توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی، میلاد حضرت علی(ع) را تبریک گفت و اظهار داشت: امیرالمنین فخر بشریت و معیار و میزان حق است و میلاد آن حضرت روز بزرگی برای شیعیان است.\n\nوی بر لزوم توجه و استفاده از تولیدات داخلی تاکید کرد و ادامه داد: رفع مشکلات اقتصادی داخلی کشور نیازمند مدیریت اقتصادی مناسب است و باید بر توان داخلی تکیه شود و تنها به رفع تحریم‌ها نگاه نکنیم.
کد خبر: ۱۱۲۳۰
جمعه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۸

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: روند مبارزه با فساد اقتصادی تاکنون موفق نبوده است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های امروز نماز جمعه بوشهر ضمن توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی، میلاد حضرت علی(ع) را تبریک گفت و اظهار داشت: امیرالمنین فخر بشریت و معیار و میزان حق است و میلاد آن حضرت روز بزرگی برای شیعیان است.

\n\n

وی بر لزوم توجه و استفاده از تولیدات داخلی تاکید کرد و ادامه داد: رفع مشکلات اقتصادی داخلی کشور نیازمند مدیریت اقتصادی مناسب است و باید بر توان داخلی تکیه شود و تنها به رفع تحریم‌ها نگاه نکنیم.

\n\n

امام جمعه بوشهر با اشاره به غیرقابل اعتماد بودن آمریکا، افزود: منطقی نیست که به آمریکا اعتماد کنیم و باید با تکیه بر توان داخلی برای رفع مشکلات و توسعه اقتصادی کشور گام برداشته شود.

\n\n

لزوم استفاده مردم از کالاهای داخلی

\n\n

وی بر لزوم استفاده و خرید مردم از کالاهای داخلی تاکید کرد و بیان داشت: استفاده مردم از این کارها می‌تواند باعث حمایت بیشتر از تولیدکنندگان داخلی شود و اشتغال و رونق اقتصادی کشور از دیگر دستاوردهای استفاده از کالاهای داخلی خواهد بود.

\n\n

آیت‌الله صفایی‌بوشهری همچنین خواستار برخورد مناسب با مفاسد اقتصادی شد و گفت: در جامعه اسلامی نباید شاهد فساد اقتصادی باشیم و این موضوع نباید در حد حرف زدن باشد و باید شاهد اقدامات عملی در این زمینه باشیم.

\n\n

به نوشته ی مهر، وی به تاکیدات مقام معظم رهبری در این زمینه اشاره کرد و ادامه داد: روند موفقی را تاکنون در زمینه مقابله با مفاسد اقتصادی شاهد نبوده‌ایم و باید شاهد تجدید نظر در زمینه این برخوردها باشیم.

\n\n

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه مردم تحمل فساد و بی عدالتی را ندارند، افزود: نباید اجازه داده شود که افرادی با فساد اقتصادی سرمایه‌های این مملکت را به تاراج ببرند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر