يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه گناوه گفت: شورای اسلامی این شهر نباید بیش از این در انتخاب شهردار تعلل کند و ضروری است که هرچه زودتر گزینه اصلی خود را تعیین و به مردم معرفی کند.\n\nبه گزارش فکرشهر، حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی در خطبه های نمازجمعه این هفته گناوه افزود: انتخاب نشدن شهردار تبعات منفی برای شهر داشته است.\n\nوی اظهارکرد: اعضای شورا نماینده مردم هستند و تاکنون بیش از یکماه است که برای گزینه شهردار در طول هفته جلسه برگزار می کنند اما تاهنوز به نتیجه نرسیده اند و دراین میان تنها شهر و مردم این دیار ضرر می کنند.
کد خبر: ۱۱۲۳۱
جمعه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۰

فکرشهر: امام جمعه گناوه گفت: شورای اسلامی این شهر نباید بیش از این در انتخاب شهردار تعلل کند و ضروری است که هرچه زودتر گزینه اصلی خود را تعیین و به مردم معرفی کند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی در خطبه های نمازجمعه این هفته گناوه افزود: انتخاب نشدن شهردار تبعات منفی برای شهر داشته است.

\n\n

وی اظهارکرد: اعضای شورا نماینده مردم هستند و تاکنون بیش از یکماه است که برای گزینه شهردار در طول هفته جلسه برگزار می کنند اما تاهنوز به نتیجه نرسیده اند و دراین میان تنها شهر و مردم این دیار ضرر می کنند.

\n\n

امام جمعه گناوه گفت: انتخاب شهردار کارسخت و دشواری نیست و اعضای شورا باید درسالی که رهبر فرزانه انقلاب آن را مزین به همدلی و همزبانی کرده ، اختلاف ها را کنار بگذارند و هرفردی که توانایی و کارآیی تصدی شهرداری را دارد هرچه زودتر انتخاب کنند.

\n\n

وی همچنین از جابجایی و تغییر وتحولات در شهرداری این شهر ابراز نارضایتی کرد و افزود: کسانی که دست به چنین کاری زده اند تنها به دنبال منافع خودشان هستند.

\n\n

امام جمعه گناوه به دیدار هفته جاری رهبری با فرماندهان و روسای عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب دراین دیدار بیانات مهمی ایراد کردند که باید نصب العین نیروی انتظامی قرار گیرد.

\n\n

وی همچنین بر عملی کردن فرامین رهبر معظم انقلاب در دیدار با هزاران کارگر سراسر کشور تاکید کرد و افزود: دستگاههای دولتی بنا به منویات رهبر فرزانه انقلاب از کالاهای داخلی استفاده کنند.

\n\n

وی حمایت از تولید داخلی را از راههای علاج مشکلات اقتصادی کشور دانست و خاطرنشان کرد: تولیدکنندگان داخلی نیز باید کیفیت کالاهای خودرا طبق استانداردها بالاببرند تا مردم بدنبال کالای غیرداخلی نروند.

\n\n

رکنی حسینی مبارزه با فساد را از دیگر نکات مهم بیانات رهبر معظم انقلاب دراین دیدار عنوان کرد و گفت: مبارزه با فساد از دغدغه های همیشگی رهبری بوده و هرکسی دربرابر فساد کوتاهی کند خیانت به مردم، جامعه و اقتصاد کشور کرده است.

\n\n

به نوشته ی ایرنا، امام جمعه گناوه با گرامیداشت سالروز شهادت استاد شهید مطهری و هفته معلم بیان کرد: معلمان انسان های فرهیخته ای هستند که درسنگر تعلیم و تربیت مجدانه تلاش و زحمت می کشند و باید به خواسته و نیازهای آنان توجه جدی شود.

\n\n

وی گفت: از دولتمردان انتظار می رود که اهتمام و توجه جدی به دغدغه های مالی و مطالبات فرهنگیان داشته باشد تا آنان بتوانند دروظیفه خطیری که بر عهده شان گذاشته شده بخوبی ادای تکلیف کنند.

\n\n

امام جمعه گناوه با تبریک فرارسیدن سالروز ولادت حضرت علی (ع) که به نام روز پدر نامگذاری شده، گفت: احترام گذاشتن فرزندان به پدر ومادر عاقبت به خیری نصیبشان می کند و اگر می خواهند در دنیا و آخرت سعادتمند شوید باید به نحو شایسته پدر ومادر خود را تکریم و احترام کنید.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر