دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۲۳۳۴
سه‌شنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۰

فکرشهر: با هجوم ریزگردها و ورود ذرات گرد و غبار در استان بوشهر، هوای شهرهای مختلف این استان در شرایط خطرناک و ناسالم قرار گرفت.

به گزارش فکرشهر، مدیر کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به ورود ذرات گرد و غبار به آسمان استان بوشهر اظهار داشت: از امروز با ورود توده گرد و ِغبار به استان بوشهر هوای بسیاری از شهرهای استان در شرایط خطرناک و ناسالم قرار گرفت.

فرهاد قلی‌نژاد منشأ این ذرات گرد و غبار را کشور عراق عنوان کرد و ادامه داد: بیشترین میزان ذرات گرد و غبار در ساعت ۱۸ امروز در شهر گناوه دو هزار و ۸۰۰ میکروگرم بر مترمکعب بوده است.

وی میزان ذرات گرد و غبار در شهر بوشهر را هزار و ۴۳۵ میکروگرم بر مترمکعب عنوان کرد و ادامه داد: میزان ذرات گرد و غبار در برازجان هزار و ۵۳۴، دیلم ۶۰۲ و عسلویه ۴۳۷ میکروگرم بر مترمکعب ثبت شده است.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر افزود: از عموم شهروندان به‌ویژه گروه‌های حساس همانند بیماران قلبی و عروقی و تنفسی و همچنین کودکان و سالخوردگان تقاضا داریم تا برطرف شدن شرایط، از خروج غیر اضطراری از منزل خودداری و از ماسک استاندارد استفاده کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر