دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۲۴۴۳
چهارشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۲:۳۹

فکرشهر:  بنا به اعلام اداره کل هواشناسی استان بوشهر طی ساعاتی از ظهر تا اواسط شب وزش باد و خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش فکرشهر از ایسنا، بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد در ساعاتی از ظهر تا اواسط امشب با افزایش سرعت وزش بادهای شمالی بر روی خلیج فارس، بیشتر در سواحل مرکزی و جنوبی استان، دریا متلاطم است.

همچنین از روز جمعه تا شنبه با افزایش پوشش ابر، احتمال وقوع ناپایداری‌های موقت جوی به‌صورت بارش خفیف و پراکنده باران، گاهی رعدوبرق و تندباد لحظه‌ای در برخی از نقاط استان دور از انتظار نیست.

آسمان صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، در برخی نقاط گردوغبار، از ساعاتی از ظهر تا اواسط شب همراه با وزش بادو خیزش گرد و خاک، فردا در برخی نقاط مه صبحگاهی و گاهی افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.

جهت وزش باد شمال غربی تا غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۶ گاهی ۴۰ کیلومتر در ساعت، طی ساعاتی از ظهر تا اواسط شب در مناطق مرکزی و جنوبی با سرعت ۱۶ تا ۴۴ و در سواحل جنوبی گاهی بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت، از اواخر وقت در همه مناطق متغیر با سرعت ۸ تا ۳۲ گاهی ۳۸ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

ارتفاع موج دریا در سواحل شمالی ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر، در سواحل مرکزی ۹۰ تا ۱۵۰ و در سواحل جنوبی ۹۰ تا ۱۸۰ گاهی ۲۱۰ سانتیمتر، از فردا در همه مناطق ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر..
فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۳:۲۵ بامداد، مد ساعت ۱۰:۳۲، جزر دوم ساعت ۱۸:۲۱ خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر