جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۲۵۴۴
جمعه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۷

فکرشهر: مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر از اعزام ۲۰۰ نفر از راویان استان برای آموزش میدانی به یادمان‌های مناطق عملیاتی غرب و جنوب غرب کشور خبر داد.

به گزارش فکرشهر از مهر، سرهنگ سعید بنیادی عصر پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال رویکرد ما در مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه امام صادق علیه السلام به این صورت است که راویان و خادمین دفاع مقدس را به یادمان‌های مناطق عملیاتی غرب و جنوب غرب اعزام کنیم تا از نزدیک و به صورت میدانی با این مناطق عملیاتی و نحوه روایت‌گری در این زمینه آشنا شوند.

وی افزود: ۲۰۰ نفر از راویان و خادمین دفاع مقدس استان بوشهر برای آموزش میدانی در قالب چند اتوبوس و خودروی شخصی در قالب سفری سه روزه به یادمان‌های مناطق عملیاتی غرب و جنوب غرب اعزام شدند.

مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های سپاه استان بوشهر بیان کرد: راویان و خادمین راهیان نور استان بوشهر در این سفر معنوی از یادمان‌های شهدای عملیات مرصاد در تنگه چهار زبر، عملیات بازی دراز، شهید شیرودی، منطقه عملیاتی قصر شیرین و سر پل ذهاب بازدید کرده و سپس در مراسم افتتاحیه اردوهای راهیان نور کشور که بعد از ظهر جمعه ۱۶ اردیبهشت با حضور سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ارتفاعات بازی دراز برگزار می‌شود شرکت می‌کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر