دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار تنگستان گفت: با وجود مزیت های نسبی و مطلق شهرستان در حوزه های کشاورزی، صیادی، تجارت و دریانوردی، گردشگری وغیره تلاش می کنیم نرخ بیکاری در شهرستان را به حداقل برسانیم.\n\nبه گزارش فکرشهر، غلامرضا ترک زاده یکشنبه در همایش کارگر افزود: قشر شریف کارگر همواره با عزم و اراده و تلاش مستمر در راستای سازندگی و رسیدن به خود کفایی گام برمی دارند.\n\nوی به توصیه های دین مبین اسلام در باب اهمیت کار و تلاش اشاره و بیان کرد: در فرهنگ غنی اسلامی، کارگران شریفترین انسان های جامعه هستند که تلاش آنها برای تامین معیشت خانواده به عنوان جهاد در راه خدا حساب می شود.
کد خبر: ۱۱۲۵۶
يکشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۵:۲۷

فکرشهر: فرماندار تنگستان گفت: با وجود مزیت های نسبی و مطلق شهرستان در حوزه های کشاورزی، صیادی، تجارت و دریانوردی، گردشگری وغیره تلاش می کنیم نرخ بیکاری در شهرستان را به حداقل برسانیم.

\n\n

به گزارش فکرشهر، غلامرضا ترک زاده یکشنبه در همایش کارگر افزود: قشر شریف کارگر همواره با عزم و اراده و تلاش مستمر در راستای سازندگی و رسیدن به خود کفایی گام برمی دارند.

\n\n

وی به توصیه های دین مبین اسلام در باب اهمیت کار و تلاش اشاره و بیان کرد: در فرهنگ غنی اسلامی، کارگران شریفترین انسان های جامعه هستند که تلاش آنها برای تامین معیشت خانواده به عنوان جهاد در راه خدا حساب می شود.

\n\n

ترک زاده خاطرنشان کرد: کارگران در رشد و توسعه اقتصادی کشور از جایگاه ویژه ای برخوردارند و در این راستا فراهم ساختن رفاه مادی و معنوی برای مردم از طریق تامین نیازها و توجه به کیفیت زندگی و بهبود فضای کسب و کار بر اساس تلاش و همت و انگیزه الهی کارگران محقق می گردد.

\n\n

فرماندار تنگستان ادامه داد: رمز پیشرفت و توسعه پایدار یک کشور در تجلی استعدادها و سرمایه های انسانی و کارآمد است که این امر در دولت تدبیر و امید به صورت ویژه مورد توجه قرار گرفته است.

\n\n

به نوشته ی ایرنا، ترک زاده یادآور شد: صیانت از اشتغال کارگران، ایجاد فرصت های شغلی، ایجاد اشتغال پایدار و تداوم رشد اقتصادی از تاکیدات محوری رییس جمهوری در حوزه کسب و کار می باشد که مسئولین امر در شهرستان نیز باید حول این محورهای اساسی حرکت کنند.

\n\n

وی ابراز امیدواری کرد: بخشی از نابسامانی های اقتصادی کشور ناشی از تحریم های بین المللی بوده که تعطیلی برخی از صنایع کوچک، تعدیل نیروی کار و ضعف پوشش های بیمه ای را به همراه داشته و امید می رود با موفقیت های ارزنده تیم مذاکره کننده هسته ای این تحریم های ظالمانه از میان برداشته شود و چرخ های اقتصادی کشور سریعتر از گذشته به حرکت خود ادامه دهد.

\n\n

ترکزاده در پایان ضمن تقدیر از تلاش های مجموعه کارگران و کارفرمایان این شهرستان بیان داشت: کارگر بر اساس قدرت و قوت جسمش، اندیشه خلاق و نبوغ سرشارش نقش ویژه و برجسته ای را در تولید ایفا می کند که شور، نشاط و امید را به وجود می آورد.

\n\n

در این مراسم از کارآفرینان، کارفرمایان و کارگران نمونه شهرستان تجلیل به عمل آمد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر