سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد امروز و فردا در برخی از ساعات ضمن افزایش پوشش ابر، وقوع ناپایداری‌های موقت جوی بصورت بارش  باران، گاهی رعدوبرق و تندباد لحظه‌ای در برخی از نقاط استان و  روی دریا دور از انتظار نیست...
کد خبر: ۱۱۲۵۷۴
جمعه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۷

فکرشهر: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد امروز و فردا در برخی از ساعات ضمن افزایش پوشش ابر، وقوع ناپایداری‌های موقت جوی بصورت بارش  باران، گاهی رعدوبرق و تندباد لحظه‌ای در برخی از نقاط استان و  روی دریا دور از انتظار نیست.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، ضمن اینکه در این مدت با نفوذ گردوغبار از مناطق همجوار و همچنین تشکیل گردوخاک در مناطق مستعد استان، کاهش دید افقی و کیفیت هوا پیش بینی می‌شود.

 همچنین از اواخر وقت فردا شنبه، سرعت وزش باد‌های شمالی بطور قابل ملاحظه‌ای افزایش خواهد یافت و با تداوم وزش آن تا روز چهارشنبه، سواحل استان در اغلب ساعات مواج و متلاطم می‌باشد.

هواشناسی هشدار داده با وقوع ناپایداری‌های جوی و وزش باد احتمال شکستن درختان فرسوده،   آسیب به سازه‌های موقت و تابلو‌های تبلیغاتی،   برخورد صاعقه، آبگرفتگی معابر، آلودگی و کاهش کیفیت هوا و اختلال در پرواز‌ها وجود دارد.

همچنین برای حفاظت از سازه‌های موقت، محصولات کشاورزی، احتیاط و محدودیت در فعالیت‌های کوهنوردی، خودداری از تردد غیر ضروری در سطح شهر برای عموم بویژه برای کودکان، سالمندان و بیماران در هنگام گرد و غبار و خودداری از تردد‌های دریایی توصیه شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر