شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۲۶۹۰
يکشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳

فکرشهر- کوروش امینی: مدیر عامل باشگاه فرهنگی-ورزشی هنرمندان ایران گفت: بنیانگذار بازی خیریه در جمهوری اسلامی ایران هستیم.

حسین یاریار در گفتگو با خبرنگار فکرشهر در حاشیه بازی خیرخواهانه باشگاه هنرمندان ایران و پیشکسوتان جزیره خارگ اظهار داشت: برای حمایت از بیماران کلیوی به جزیره خارگ سفر کردیم و امسال نیز بیستمین سال تاسیس باشگاه فرهنگی، ورزشی هنرمندان ایران را جشن می گیریم که از بدو تاسیس تاکنون ۶۹۹ بازی رسمی خیرخواهانه در جمهوری اسلامی ایران و ۶۵ بازی بین المللی  انجام داده ایم.

وی افزود: برنامه بعدی ما با فراخوان طراحی مسابقات لیگ هنرمندان ایران است که تاکنون نزدیک ۱۵ استان اعلام آمادگی کرده اند.

یاریار با بیان اینکه در برنامه های بعد مسابقات لیگ فوتسال بانوان و آقایان در سراسر کشور خواهیم داشت گفت:  این باشگاه طراح مسابقات هفت نفره در جهان است که شعار آن متشکل از هنر، ورزش، انسانیت است که امسال برای این دوره از مسابقات سه کشور میزبان هستند و پیام پنجمین دوره مسابقات جهانی تغییرات اقلیمی «بیایید دل زمین را خنک کنیم» و با شرکت ۲۴ کشور جهان برگزار خواهد شد. 

مدیر انجمن کلیوی جزیره خارگ در گفت و گو با خبرنگار «فکرشهر» در جزیره خارگ اظهار داشت: انحمن کلیوی جزیره خارگ از سال 1364 فعالیت خودش شروع کرده است و با توجه به شرایط خاص این جزیره و نبود دستگاه دیالیز، یکی از دغدغه های مهم بیماران کلیوی جزیره خارگ بود که با پیگیری های پی در پی در مرکز استان موفق شدیم از سال 1395 دو دستگاه دیالیز در جزیره داشته باشیم که مورد استفاده بیماران قرار گرفته است.

حسین ابراهیمی افزود: دغدغه بیماران در بخش دیالیز در جزیره خارگ حل شده است و هفت بیمار کلیوی جزیره خارگ مورد پیوند قرار گرفته اند. 

وی ابراز داشت: از بابت جشن و بازی های خیرخواهانه عواید آن، باعث پیوند بیماران در جزیره خارگ شده اشت. 

مدیر انجمن کلیوی جزیره خارگ تصریح کرد: حضور مردم و شرکت های مسقر در جزیره خارگ باعث امید بخشی بوده است و باعث اتفاقات خیلی خوب شده است. 

ابراهیمی اظهار داشت: ما امروز شاهده یک اقدام خیر خواهانه بودیم که عواید این بازی برای پیوند یک بیمار نیازمند جزیره خارگ استفاده خواهد شد.

وی افزود: با پیگیری هایی که بخشدار ویژه جزیره خارگ محمدرضا دشتی زاده انجام داد و شرکت های مستقر در جزیره که همراهی کردند بعد از بازی عواد آن صرف پیوند یک بیمار بومی جزیره خارگ می شود.

به گزارش فکرشهر، این بازی دوستانه در وقت قانونی با تساوی  6 بر 6  به پایان رسید و در ضریات پنالتی تیم هنرمندان ایران دو بر یک پیشکسوتان جزیره خارگ را شکست داد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر