يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۲۷۰۷
يکشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۰

فکرشهر: سید محتشم حسینی به عنوان مدیرکل جدید زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان بوشهر معرفی شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، رئیس کل دادگستری استان بوشهر صبح یکشنبه در مراسم معارفه مدیرکل زندان‌های استان بوشهر گفت: در این دوره که دوران تحول نام گرفته است شاهد تحول درسازمان زندان‌ها با محوریت آموزشگاه نیکی‌ها هستیم.

علی جمادی اضافه کرد: بر اساس کار فرهنگی عمیق و به کارگیری گروه‌های جهادی و ایجاد اشتغال مولد، پایدار و هدفمند، با مشارکت بخش خصوصی و برنامه ریزی دقیق برای اصلاح و تربیت، و بهره گیری از تمام ظرفیت‌های قانونی و برنامه‌های مصوب سازمانی، و اسناد بالادستی برای نیل به این مقصود، اقدامات و تلاش‌های خوبی صورت گرفته است.

وی افزود: برای بهبود عملکرد و موفقیت و ایمن داشتن جامعه، باید عوامل مختلفی مدنظر قرار گیرند، چرا که هم نیازمند ارتقا سطح علمی و تخصصی و اصلاح برخی قوانین است و هم تجربه مدیریتی، فاکتور مهمی در دوران تحول به شمار می‌آید.

رضا مقبلی قرائی مدیر کل سابق زندان‌های بوشهر گزارشی پیرامون عملکرد خود بیان کرد و گفت: پیگیری ۲۳ هکتار زمین جهت انتقال زندان مرکزی بوشهر به خارج از شهر، جذب دو میلیارد ریال از ستاد اجرایی فرمان امام و آزادی ۱۸۷ نفر، زیبا سازی فضای زندان‌های استان، کسب رتبه چهارم کاهش ورودی جمعیتی زندانی کشوری، بهبود وضعیت کانون اصلاح تربیت در زندان‌ها، سامان دهی آزمایشگاه زندان با هزینه یک میلیارد تومان، راه اندازی نماز خانه زندان مرکزی با همکاری نهادهای دیگر از جمله این اقدامات است.

در این مراسم با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان زندان‌های کشور، ضمن تقدیر از خدمات رضا مقبلی قرائی، سید محتشم حسینی به عنوان مدیرکل جدید زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان بوشهر معرفی شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر