يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس شورای اسلامی شهر خورموج گفت: بزرگترین پارک خانوادگی شهرستان دشتی در شهر خورموج در زمینی به مساحت هشت هکتار احداث خواهد شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، غلامحسین تیموری در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی شهر خورموج در گفتگو با مهر اظهار داشت: شوراها سهم عمده‌ای در توسعه ملی دارند و مشارکت شوراها را در بخش‌های مختلف شاهد هستیم.\n\nوی افزود: با تعامل و همدلی خوبی که در بین مجموعه مدیران شهرستان وجود دارد کارهای ارزشمندی در سطح شهر اتفاق افتاده است.
کد خبر: ۱۱۳۱۳
سه‌شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸

فکرشهر: رئیس شورای اسلامی شهر خورموج گفت: بزرگترین پارک خانوادگی شهرستان دشتی در شهر خورموج در زمینی به مساحت هشت هکتار احداث خواهد شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، غلامحسین تیموری در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی شهر خورموج در گفتگو با مهر اظهار داشت: شوراها سهم عمده‌ای در توسعه ملی دارند و مشارکت شوراها را در بخش‌های مختلف شاهد هستیم.

\n\n

وی افزود: با تعامل و همدلی خوبی که در بین مجموعه مدیران شهرستان وجود دارد کارهای ارزشمندی در سطح شهر اتفاق افتاده است.

\n\n

تیموری با تقدیر از عنایت دولت تدبیر و امید، بیان کرد: در سال گذشته اعتبارات خوبی به عمران شهری اختصاص یافته که نسبت به گذشته رشد چند برابری نشان می دهد.

\n\n

وی از احداث پارک خانوادگی در شهر خورموج خبر داد و اضافه کرد: این پارک در زمینی به مساحت هشت هکتار ساخته می شود که طراحی آن توسط چند مهندس انجام گرفته است.

\n\n

وی ادامه داد: برای اجرای این پارک بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است که از استاندار بوشهر و فرماندار دشتی درخواست داریم همچون گذشته ما را یاری کنند.

\n\n

تجلیل از پدر ریاضیات استان بوشهر

\n\n

به گزارش مهر، محمد مظفری مدیر مسئول هفته نامه صدای بندر صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران از برگزاری مراسم تجلیل از معلم پیشکسوت ریاضیات استان بوشهر خبر داد و اظهار داشت: این مراسم از سوی هفته‌نامه صدای بندر روز سه شنبه در شهر گناوه برگزار خواهد شد.

\n\n

وی به جایگاه ویژه استاد بهزادی اشاره کرد و ادامه داد: شاگردان بسیار زیادی از استاد بهزادی موفق به دریافت مدارج عالیه شده‌اند و در سطح کشور توانسته اند که جایگاه مناسبی دست یابند.

\n\n

مظفری از برگزاری آئین تجلیل از پدر ریاضیات استان بوشهر در مجتمع فرهنگی و هنری خلیج فارس بندر گناوه خبر داد و اضافه کرد: این مراسم با مشارکت برخی ادارات شهرستان گناوه و با اجرای برنامه‌های مختلف برگزار خواهد شد.

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر