شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر از اعتکاف حدود ۱۲ هزار نفر در استان بوشهر خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی ضمن تقدیر از شرکت کنندگان در اعتکاف و آرزوی قبولی عبادات معتکفین از مشارکت معتکفین در این فریضه الهی و همچنین مسئولان ارشد استانی تجلیل کرد.\n\nمدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: در ایام اعتکاف امسال که از شنبه ۱۲ اردیبهشت آغاز شد و سه شبه ۱۴ اردیبهشت به پایان رسید، در استان بوشهر تعداد ۱۲ هزار نفر در مراسم اعتکاف شرکت داشته اند.
کد خبر: ۱۱۳۱۹
سه‌شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۵

فکرشهر: مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر از اعتکاف حدود ۱۲ هزار نفر در استان بوشهر خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی ضمن تقدیر از شرکت کنندگان در اعتکاف و آرزوی قبولی عبادات معتکفین از مشارکت معتکفین در این فریضه الهی و همچنین مسئولان ارشد استانی تجلیل کرد.

\n\n

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: در ایام اعتکاف امسال که از شنبه ۱۲ اردیبهشت آغاز شد و سه شبه ۱۴ اردیبهشت به پایان رسید، در استان بوشهر تعداد ۱۲ هزار نفر در مراسم اعتکاف شرکت داشته اند.

\n\n

وی اضافه کرد: آئین عبادی اعتکاف امسال در سطح استان بوشهر در ۱۵۸ مسجد برگزار، و با همکاری مسئولان ارشد استانی زمینه برگزاری مراسم اعتکاف امسال به نحو مناسب فراهم شد.

\n\n

سروستانی با اشاره به ساختار جمعیتی معتکفین تصریح کرد: از معتکفین امسال تعداد ۷۵۱۱ نفر را بانوان تشکیل داده و ۴۴۸۹ معتکف مرد هم از مراسم اعتکاف امسال در سطح استان بوشهر استقبال کردند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر