يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۳۲۰۶
شنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۵:۱۷

فکرشهر: معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: ۱۱۰ طراح و هنرآموز مد و لباس از سراسر کشور در قالب ورک شاپ تخصصی گرد هم آمدند.

به گزارش فکرشهر، روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر روز شنبه به نقل از محمدحسین زندویان اعلام کرد: ۶۰ هنرآموز و طراح لباس از استان‌های تهران، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، گیلان، مازندران، آذربایجان، اصفهان، هرمزگان و کرمان و ۵۰ شرکت‌کننده نیز از استان بوشهر در این کارگاه حضور دارند.

 وی افزود: این ورک شاب ۱۶ ساعته در مدت ۲ روز در تالار قصر شهرستان بوشهر به صورت حضوری برپا شده است و شرکت کننده‌ها به آموزش و یادگیری پیشرفته‌ترین تکنیک‌های حوزه مد و لباس در استاندارد جهانی می‌پردازند.

زندویان ادامه داد: هدف از برپایی این گردهمایی که امروز با حضور طراح بین المللی سلیمان گوونچ از ترکیه  در شهر بوشهر آغاز شد، برنامه ریزی برای هم‌افزایی مهارتی بین استادان کشوری و هم سطح با استادان جهانی است.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: این گردهمایی به عنوان بزرگترین همایش طراحان مد و لباس کشور، به همت موسسه فرهنگی هنری آفتاب زرین پاییز و با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان فنی و حرفه‌ای و دانشگاه جامع علمی کاربردی استان بوشهر برپا شده است.

وی افزود: در پایان به شرکت کنندگان دو مدرک گواهی حضور در این دوره از دانشگاه جامع علمی کاربردی، سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و موسسه آفتاب زرین پاییز با مجوز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر اعطا می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر