سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل بهزیستی استان بوشهرگفت: در سفر ماه جاری معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رییس سازمان بهزیستی کشور به بوشهر 313 کمک هزینه ازدواج به معلولان و مددجویان این استان تخصیص یافت.\n\nبه گزارش فکرشهر، حسن اسدی راد روزسه شنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: یکی از اولویت های اصلی سازمان بهزیستی ازدواج معلولان و مددجویان است که برای کمک به این امر از محل منابع داخلی و دولتی سازمان بهزیستی استفاده می کنیم.\n\nوی اظهارکرد: تحکیم بینان خانواده و توسعه فعالیت های اجتماعی با تشویق افراد زیرمجموعه سازمان بهزیستی در دستور کار جدی مسوولان این سازمان قرار دارد.
کد خبر: ۱۱۳۲۱
سه‌شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۹

فکرشهر: مدیرکل بهزیستی استان بوشهرگفت: در سفر ماه جاری معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رییس سازمان بهزیستی کشور به بوشهر 313 کمک هزینه ازدواج به معلولان و مددجویان این استان تخصیص یافت.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حسن اسدی راد روزسه شنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: یکی از اولویت های اصلی سازمان بهزیستی ازدواج معلولان و مددجویان است که برای کمک به این امر از محل منابع داخلی و دولتی سازمان بهزیستی استفاده می کنیم.

\n\n

وی اظهارکرد: تحکیم بینان خانواده و توسعه فعالیت های اجتماعی با تشویق افراد زیرمجموعه سازمان بهزیستی در دستور کار جدی مسوولان این سازمان قرار دارد.

\n\n

اسدی راد اضافه کرد: در سال گذشته 425 مورد کمک هزینه ازدواج به معلولان و مددجویان استان بوشهر پرداخت شد. 

\n\n

وی بیان کرد: درانجام خدمات به جامعه معلولان ومددجویان خیرین نقش چشمگیری ایفا می کنند ازاین رو ازهمه آنها دعوت می کنیم حضور خودشان را درچنین اقدامات نیک و خدا پسندانه ای گسترش و تداوم ببخشند.

\n\n

اسدی راد گفت: با پیگیری های صورت گرفته و شناخت رییس سازمان بهزیستی کشور از استان بوشهر، نخستین سفر استانی وی در فاصله تنها یک هفته پس از انتصابش به استان بوشهر صورت گرفت.

\n\n

وی اظهارکرد: درجریان سفر معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان بوشهر برنامه راهبردی پیشگیری از مصرف مواد اعتیاد آور رونمایی شد.

\n\n

اسدی راد بیان کرد: برنامه راهبردی یاد شده، امور مربوط به پیشگیری، درمان،و کاهش آسیب های اعتیاد در منطقه پارس جنوبی و چهار شهرستان جنوبی جم، دیر، کنگان و عسلویه را پوشش می دهد.

\n\n

وی اضافه کرد: همچنین درجریان این سفر 500 میلیون ریال کمک بلاعوض به موسسه جامع معلولان ذهنی زیر 14 سال شهرستان کنگان اختصاص یافت.

\n\n

اسدی راد ادامه داد: طرح های آموزش سلامت با رویکرد شیوه زندگی سالم، راه اندازی مرکز جامع فرهنگی، تفریحی ورزشی معلولان و مددجویان استان بوشهر درشهر بوشهر، طرح آموزش تخصصی زوجین به منظور پیشگیری و کاهش طلاق و راه اندازی مرکز جامع پیشگیری از آسیب های اجتماعی در سفر رییس سازمان بهزیستی کشور به بوشهر تصویب شد.

\n\n

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر افزود: هم اکنون پیشرفت فیزیکی پروژه احداث ساختمان مرکز پیشگیری از آسیب های اجتماعی شهرستان عسلویه 85 درصد و تاکنون 30 میلیارد ریال اعتبار برای احداث آن هزینه شده است.

\n\n

وی بیان کرد: زیربنای فضای لحاظ شده برای این مرکز دوهزار مترمربع است و در صورت تامین اعتبار لازم تا هفته دولت به بهره برداری می رسد.

\n\n

هم اکنون 16 هزار معلول و مددجو زیر پوشش خدمات بهزیستی استان بوشهر هستند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر