دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۳۳۴۰
دوشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۲

فکرشهر: فرماندار گناوه گفت: براساس گزارش مدیریت برق رکت نظام و انقلاب اسلامی هیچ روستای بدون برقی در این شهرستان وجود ندارد و یک افتخار برای منطقه قلمداد می‌شود.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، محمدتقی صفری یکشنبه شب در آیین تجلیل از کارمندان و کارگران برق این شهرستان افزود: خرسندیم که در شهرستان گناوه هیچ روستای بدون برق نداریم و این مهم نشانگر نگاه و اهتمام خاص و در اولویت قراردادن نظام مقدس جمهوری اسلامی به خدمات دهی به روستاها است.

وی اظهارداشت: برق موضوع حیاتی برای زندگی امروزی است و  از خدمات مهم نظام مقدس اسلامی در کنار سایر خدمات ارزشمند، برق رسانی گسترده به شهرها و روستاهای سراسر کشور است.

فرماندار گناوه خطاب به کارکنان و کارگران اداره برق این شهرستان بیان کرد: شغل شما یکی از سخت‌ترین مشاغل است و در سرما و گرما هرگاه مردم با مشکل قطعی برق مواجه شوند، خدمات رسانی می‌کنید و  شایسته تقدیر هستید.

مدیر برق گناوه  گفت: در این شهرستان  پنج ایستگاه فوق توزیع با ۸۶۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط، ۷۴۵ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و یکهزار و ۵۶۶  ایستگاه توزیع و تنظیم، وظیفه تامین برق ۵۵ هزار و ۳۱۴ مشترک را برعهده دارند.

جواد عرب گفت: مدیریت این شهرستان در تمامی شاخص‌های مورد ارزیابی از طرف توانیر،  رتبه‌های اول و دوم استانی را با تلاش کارکنان و کارگران این مدیریت کسب کرد.

وی بیان کرد:با تلاش نیروهای زحمتکش این اداره در زمینه نصب کنتور برای مشترکان، رتبه اول استان بوشهر را با حداقل انتظار در مدت زمان ۱۸ روزه در اختیار داریم و با برنامه ریزی دقیق‌تر در سال جاری این میزان به کمتر از ده روز تقلیل خواهد یافت.

مدیر برق گناوه افزود: سال گذشته ۵۰۷ پروژه تامین اعتبار شد که نزدیک به ۱۰۰ درصد توسط این مدیریت با  ۴۲ میلیارد تومان جذب شد و رتبه دوم استان را به دست آوردیم.

وی اظهارکرد: پارسال در مجموع  ۱۳۲ دقیقه خاموشی برای مشترکان در سال به ثبت رسیده که رتبه دوم استانی را کسب کردیم .

عرب گفت: باتوجه به دستور رهبرمعظم انقلاب برای شفاف سازی جهاد تبیین، تمامی عملکردهای نظام و کارهایی که در این مدیریت انجام می‌شود، به طور مستمر از طریق رسانه‌ها گزارش و جهت آگاهی مردم در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: باتوجه به درپیش بودن فصل گرما از مشترکان درخواست همکاری در صرفه‌جویی و بهینه مصرف برق  داریم تا امسال کمترین خاموشی را در این حوزه داشته باشیم.

مدیر برق گناوه یادآورشد: مردم با نصب نرم افزار "برق من " همه  کارهای اداری را که با مراجعه به این مدیریت انجام می‌پذیرفت از آن طریق  درخواست های خود را  به صورت رایگان  ثبت کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر