سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۳۳۹۷
سه‌شنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۴

فکرشهر: نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ساکنین محلات جنوبی بوشهر از آبفا گلابه‌مند هستند، گفت: رفع مشکل آب و فاضلاب محلات جنوبی و تنگک ها باید در اولویت اول آبفا این استان و شهرداری بوشهر قرار بگیرد.

به گزارش فکرشهر از ایسنا، عبدالکریم جمیری در نشست با شهردار بوشهر و مدیر کل آبفا استان اظهار کرد: از محلات جنوبی و تنگک‌ها درخواست‌ها و مراجعات زیادی به دفتر ما شده و مردم از خدمات رسانی در حوزه آب و فاضلاب و سیستم زه کشی این محلات گلایه‌مند هستند.

وی با تاکید بر اینکه نگذارید مردم به نقطه‌ای برسند که اعتراض کنند، تصریح کرد: تا قبل از اینکه آستانه تحمل مردم سر برسد باید چاره‌ای اندیشیده شود تا این مشکلات حل شود، زیرا اگر مردم اعتراض کنند و در این اعتراضات حرمتی شکسته شود دیگر نه این خدمت رسانی برای مردم لذت دارد و نه برای مدیر ارزشی دارد و نه برای نظام اسلامی آورده‌ای دارد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مردم باید زیر سایه نظام اسلامی آسایش و آرامش داشته باشند و ما مسئولیم که این آسایش و آرامش را فراهم سازیم.

جمیری یادآور شد: دستگاه‌های اجرایی باید سراغ کارهای زود بازده و رفع فوری مشکلاتی که حل آن‌ها حق مردم است تا حصول نتیجه نهایی و عملیات اصلی بروید  تا آب‌های سطحی فروکش کند و آرامش به خانه‌های  مردم بازگردد.

این مقام مسئول افزود: برای مثال هنگامی که قرار است جاده‌ای تعمیر و یا احداث شود برای تردد مردم حتما می‌بایست راه دسترسی ایجاد شود تا زندگی مردم دچار خلل نشود تا جاده اصلی ترمیم گردد در این مورد هم باید یک راه چاره موقت اندیشیده شود

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: ببینید که شهرداری و آبفا چه استعداد و ابزاری در اختیار دارند  ما هم هر جا نیاز باشد ورود می‌کنیم و حتما کمک خواهیم رساند، اما نمی‌توانیم بیش از این پاسخگوی مردم در این موضوع باشیم.

جمیری خاطر نشان کرد: مردم از ما بیش از این توقع دارند و روزانه به ما مراجعه می‌کنند که پاسخگویی ما نیازمند عملیات اجرایی در این زمینه است تا ما هم بتوانیم به عنوان نماینده و خدمت گذار مردم پاسخگوی مطالبات آنان باشیم.

وی عنوان کرد: از مسولین بلند پایه دولت مطالبه خواهیم کرد و با هیچکس بر سر حقوق و منافع مردم حق ندارد تعارف کند و ما هم هیچ تعارفی با مسئولین نداریم.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: طرح موقت شهرداری باید وارد میدان عمل شود، زیرا در اختیارات شهرداری است و اگر دستگاه اجرایی دیگر نیز نیاز باشد باید کمک خواست و با بسیج همه امکانات مشکل مردم حل شود.

جمیری تاکید کرد: هر چه سریع‌تر باید وارد میدان شوید، زیرا ما یک کار جهادی و عملیاتی می‌خواهیم تا در فصل بارندگی‌های پیش رو در سال جاری دوباره مردم به مشکلات این چنینی برخورد نکنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر