شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۳۴۱۰
سه‌شنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۴

فکرشهر: کارشناس ارتباطات و رسانه در استان بوشهر گفت: در میان سیل خبرهای بد، بهترین راه برای افزایش پذیرش عمومیِ اطلاع‌رسانی‌ها و اخبار خوب از خدمات دولت؛ انتشار به موقع، "واقعی بودن" و پرهیز از غلو و بزرگ‌نمایی در آن است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، عباس مطاف به مناسبت ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی اظهار کرد: در شرایط حاضر امیدآفرینی در میان افکار عمومی جامعه از مهمترین وظیفه‌های روابط عمومی دستگاه‌ها است و این بخش از سازمان باید تلاش کند تا در میان انبوه هجمه‌ها، تلاش‌ها و خدمات دولت نادیده  گرفته نشود.

این کارسناس رسانه و ارتباطات اظهار کرد: امروز افکار عمومی با سیلی از خبرهای منفی روبرو است که منتشر و ترویج می‌شود، بنابراین روابط‌عمومی‌ها باید با پوشش و انتشار مناسب اقدامات دولت برای توسعه کشور، بهبود شرایط و حل مشکلات مردم، اخبار خوب را منتشر کنند.

مطاف افزود: در قالب این اخبار مردم متوجه می‌شوند که مسئولان در تلاش برای برطرف کردن دغدغه‌های مردم هستند و اگر چه مشکلات وجود دارند اما به همان اندازه نیز برای حل آنها تلاش می‌شود.

وی اظهار کرد: امروز روابط عمومی‌های دستگاه‌های دولتی در خط مقدم جهاد تبیین و اطلاع‌رسانی تلاش‌ها و خدمات دولت به مردم هستند.

مدرس دانشگاه جامع علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداری های استان بوشهر ادامه داد: روابط عمومی دستگاه‌ها مانند آیینه‌ای مشکلات و دغدغه‌های مردم و جامعه هدف را به مسئولان انعکاس می‌دهند.

وی افزود: از سویی دیگر روابط عمومی‌ها باید ارتباط تنگاتنگی با مردم داشته باشند تا با کسب آگاهی بتوانند راه پیش روی مدیران را برای اقدام در راستای حل مشکلات روشن کنند.

با تصویب  شورای عالی انقلاب فرهنگی، روز ۲۷ اردیبهشت به عنوان «روز ارتباطات و روابط عمومی» تعیین و گرامی داشته می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر