دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۳۶۳۹
جمعه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۳

فکرشهر: امام جمعه خارگ با اشاره به مشکلات دانشگاه آزاد جزیره خارگ گفت: مشکلات دانشگاه آزاد اسلامی جزیره خارگ حل شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت السلام موسی کمالی در خطبه‌های نماز جمعه جزیره خارگ اظهار داشت: فرزند آوری یکی از مهمترین مؤلفه‌های علم جمعیت و از جمله موضوعاتی است که در حوزه مسائل اجتماعی، توجه زیادی را به خویش معطوف داشته است، تحولات جمعیتی هر کشوری بیش از هر عاملی ریشه در باورها و نگرش زوجین به فرزند آوری دارد.

امام جمعه خارگ افزود: از تشکیل خانواده و پشتیبانی از آن باید به‌عنوان یک اصل در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موردتوجه بیشتر قرار بگیرد.

وی تصریح کرد: حمایت از تولیدات و فرآورده‌های داخلی می‌تواند به پویایی و رونق‌بخشی تولید و صنعت کمک کرده و زمینه را برای افزایش اشتغال و بهبود کسب‌وکار در جامعه فراهم کند و موجب بهبود وضعیت اشتغال و کارآفرینی برای خیل عظیمی از جوانان و نیروهای تحصیل کرده کشورمان و در نهایت حمایت از کارگر ایرانی و بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم شود.

حجت الاسلام کمالی در ادامه به نقش مؤثر دانشگاه آزاد اسلامی خارگ در تأمین نیروی کار دریایی کشور خاطر نشان کرد: استدعا دارم به دانشگاه علوم دریایی این جزیره که قدمتی غنی در تأمین نیروی کار دریایی کشور داشته نگاه ویژه و مثبت داشته باشند، متأسفانه به مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر امیدی نیست، این دانشگاه منشأ خدمات بزرگی در زمان دفاع مقدس، تحریم به صنعت دریایی کشور بوده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر