يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: چهار جلد کتاب شهدای دانش آموز استان بوشهر تالیف می‌شود.\n\nبه گزارش فکرشهر، علی‌مراد کرمی در اولین یادواره شهدای دانش آموز جنوب استان بوشهر در جم اظهار داشت: این اولین یادواره شهدای دانش آموز است و در گذشته در زمینه برگزاری یادواره شهدای دانش آموز و اهمیت به آنان کوتاهی شده است.\n\nوی خاطرنشان کرد: شهدا چراغی خاموش نشدنی هستند و  آنان با شهادت خود، در تاریخ جاودانه شدند و همه به مقام آنان حسرت می‌خورند.
کد خبر: ۱۱۳۶۴
جمعه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۶

فکرشهر: سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: چهار جلد کتاب شهدای دانش آموز استان بوشهر تالیف می‌شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، علی‌مراد کرمی در اولین یادواره شهدای دانش آموز جنوب استان بوشهر در جم اظهار داشت: این اولین یادواره شهدای دانش آموز است و در گذشته در زمینه برگزاری یادواره شهدای دانش آموز و اهمیت به آنان کوتاهی شده است.

\n\n

وی خاطرنشان کرد: شهدا چراغی خاموش نشدنی هستند و  آنان با شهادت خود، در تاریخ جاودانه شدند و همه به مقام آنان حسرت می‌خورند.

\n\n

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: باید از خودمان بپرسیم در برابر شهدا، به وظیفه اصلی خود عمل کرده‌ایم یا نه.

\n\n

کرمی با بیان اینکه خردسال ترین شهید استان از جم است، تصریح کرد: باید خدمت‌گذار خانواده‌های شهدا باشیم و این خدمت را وظیفه بدانیم.

\n\n

وی ادامه داد: امروز یادواره ۵۷ شهید دانش‌آموز شهرستان‌های عسلویه، جم، دیر و کنگان و منطقه بردخون است.

\n\n

کرمی بیان داشت: اثر ارزشمند کتاب شهدای دانش آموز امروز رونمایی می‌شود که چهار جلد دیگر کتاب نیز در آینده نگارش می‌شود.

\n\n

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر بیان داشت: خردسال‌ترین شهید استان بوشهر، شهید صافی است که سه بار تا شهادت پیش رفت و بالاخره شهید شد تا برای همیشه جاودانه شود.

\n\n

وی با بیان اینکه خیلی از شهدا هنوز به خوبی معرفی نشده‌اند گفت: باید نسل جوان را با شهید و شهدا آشنا کنیم و یکی از این راه‌ها، نگارش و معرفی کتاب شهدای دانش آموز است.

\n\n

به نوشته ی مهر، در اولین یادواره شهدای دانش‌آموز شهرستان‌های عسلویه، جم، کنگان و دیر و منطقه بردخون، با حضور مسئولان و خانواده های معظم شهدا، از کتاب شهدای دانش آموز رونمایی شد.

\n\n

اجرای سرود و شعر و همچنین تجلیل از خانواده‌های شهدای دانش آموز شهرستان‌های جنوبی استان از برنامه های این مراسم بود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر