يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: با سرمایه گذاری درآموزش و پرورش می توان به آینده ای روشن، موفق و خودکفایی رسید.\n\nبه گزارش فکرشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری درخطبه های نماز جمعه این هفته بوشهر افزود: مهمترین دستگاهی که می تواند درتوسعه و آینده موفق در کشور نقش داشته باشد آموزش و پرورش است که باید درآن سرمایه گذاری مناسب صورت گیرد.\n\nوی اظهارکرد: مسوولان برای ایجاد زیرساخت های مناسب به منظور رشد علمی افراد و ایجاد خوداتکایی درکشور باید با استفاده از فرصت ها این زمینه را فراهم کنند.
کد خبر: ۱۱۳۶۵
جمعه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۷

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: با سرمایه گذاری درآموزش و پرورش می توان به آینده ای روشن، موفق و خودکفایی رسید.

\n\n

به گزارش فکرشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری درخطبه های نماز جمعه این هفته بوشهر افزود: مهمترین دستگاهی که می تواند درتوسعه و آینده موفق در کشور نقش داشته باشد آموزش و پرورش است که باید درآن سرمایه گذاری مناسب صورت گیرد.

\n\n

وی اظهارکرد: مسوولان برای ایجاد زیرساخت های مناسب به منظور رشد علمی افراد و ایجاد خوداتکایی درکشور باید با استفاده از فرصت ها این زمینه را فراهم کنند.

\n\n

صفایی بوشهری با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر این که اقتصاد آموزش و پرورش نیاز به بازنگری دارد اضافه کرد: فضای آموزش و پرورش باید برای رشد اخلاق، تقوا و ایجاد روحیه معنوی در بین دانش آموزان مهیا باشد.

\n\n

وی دربخش دیگری از خطبه های نماز جمعه بوشهر بیان کرد: درفضای مذاکرات هسته ای مسوولان آمریکا ایران را تهدید به مسایل نظامی وقصد حاکم کردن شبح نظامی بر گفت وگو ها را دارند.

\n\n

صفایی بوشهری با یادآوری بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر این که اگر شبح نظامی بر فضای مذاکره حاکم باشد موافق نیستیم گفت: مسوولان و متولیان روابط خارجی ما باید به پشتوانه ملت در صحنه مذاکره حضور پیدا کرده و یک قدم از حقوق مردم عقب نشینی نکنند.

\n\n

وی ادامه داد: ایران با حمایت ها ی مقام معظم رهبری، نیروهای مسلح، بسیج، مردم و رهنمودهای انقلاب هرگز تسلیم آمریکا نخواهد شد.

\n\n

به نوشته ی ایرنا، امام جمعه بوشهر گفت: مردم ایران به دنبال یک توافق عالی و مقتدرانه هستند و با این توافق باید همه تحریم ها به یکباره لغو شوند.

\n\n

وی اظهارکرد: هر گونه توهین به ایران مبنی بر این که تروریسم است به خودشان برمی گردد چون آنها با داشتن کلاهک های هسته ای و حملاتی که در دنیا داشته اند، نقص حقوق بشر کرده اند.

\n\n

صفایی بوشهری با اشاره به این که باید اقتدار جمهوری اسلامی در دنیا با مذاکرات و لغو همه تحریم ها حفظ شود اضافه کرد: مصوبه اخیر در کنگره آمریکا را مبنی بر تقسیم عراق به سه قسمت محکوم می کنیم.

\n\n

وی گفت: آمریکا کاره ای نیست که یک کشور مسلمان را تقسیم کند این گونه اتفاق ها یک نوع تهدید و توهین به جهان اسلام است که کشورهای مسلمان دنیا باید نسبت به آن هوشیار باشند.

\n\n

صفایی بوشهری با محکومیت جنایات آل سعود در کشور مسلمان یمن اظهارکرد: دراین حوادث غیرانسانی که از طرف آل سعود در کشور یمن درحال وقوع است، جلوگیری از هر گونه امداد رسانی و حتی ورود کاروان غذایی به این کشور نه تنها از نظر شرعی اسلامی بلکه ازنظر انسانی نیز قابل قبول نیست.

\n\n

وی اضافه کرد: همچنین حمایت برخی کشورهای مدعی حقوق بشر و بی توجهی سازمان ملل به این اتفاق ها باعث تاسف است وهمه حامیان حملات آل سعود علیه مردم یمن، جنایتکاران جنگی هستند.

\n\n

وی سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) را درپنجشنبه هفته آینده تسلیت گفت.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر