شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۴.۵ ریشتر بوشکان دشتستان را لرزاند و شهرستان گناوه نیز طی روز جمعه پنج بار لرزید.\n\nبه گزارش فکرشهر، بیش از هفت زمین‌لرزه از ابتدای روز جمعه تاکنون نقاط مختلف استان بوشهر از جمله شهرستان‌های دشتستان، گناوه و دشتی را لرزانده است.\n\nدر شدیدترین زمین‌لرزه، زلزله‌ای به بزرگی ۴.۵ درجه در مقیاس ریشتر ساعت چهار و ۵۵ دقیقه صبح جمعه بوشکان شهرستان دشتستان را لرزاند که این زمین‌لرزه در موقعیت ۲۸.۹۴ عرض جغرافیایی و ۵۱.۷۷ طول جغرافیایی در عمق ۱۳ کیلومتری زمین روی داد.
کد خبر: ۱۱۳۶۷
جمعه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۰

فکرشهر: زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۴.۵ ریشتر بوشکان دشتستان را لرزاند و شهرستان گناوه نیز طی روز جمعه پنج بار لرزید.

\n\n

به گزارش فکرشهر، بیش از هفت زمین‌لرزه از ابتدای روز جمعه تاکنون نقاط مختلف استان بوشهر از جمله شهرستان‌های دشتستان، گناوه و دشتی را لرزانده است.

\n\n

در شدیدترین زمین‌لرزه، زلزله‌ای به بزرگی ۴.۵ درجه در مقیاس ریشتر ساعت چهار و ۵۵ دقیقه صبح جمعه بوشکان شهرستان دشتستان را لرزاند که این زمین‌لرزه در موقعیت ۲۸.۹۴ عرض جغرافیایی و ۵۱.۷۷ طول جغرافیایی در عمق ۱۳ کیلومتری زمین روی داد.

\n\n

نخستین زمین‌لرزه امروز استان بوشهر نیز مربوط به شهر شنبه در شهرستان دشتی بود که ساعت دو و ۱۵ دقیقه بامداد با شدت ۳ ریشتر در عمق ۱۸ کیلومتری زمین این منطقه را لرزاند.

\n\n

بندر گناوه نیز از صبح روز جمعه تاکنون پنج بار به صورت نسبتا شدید لرزیده است.

\n\n

زمین لرزه ۳ ریشتری در ساعت پنج و ۳۴ دقیقه صبح، زمین لرزه ۳ ریشتری در ساعت هفت و ۴۹ دقیقه صبح، زمین لرزه ۳ ریشتری در ساعت ۹ و ۱۰ دقیقه صبح، زمین لرزه ۲.۷ ریشتری ساعت ۱۰ و ۵۳ و یک زمین لرزه ۲.۷ ریشتری در ساعت ۱۰ و ۵۵ دقیقه بندر گناوه را لرزاند.

\n\n

کاظم مرادی مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر در گفتگو با مهر اظهار داشت: خوشبختانه تاکنون گزارشی از خسارات این زمین‌لرزه‌ها مخابره نشده است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر