يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
فکرشهر: بخش سونوگرافی و اکوکارگرافی بیمارستان عسلویه با حضور نماینده جنوب استان در مجلس، معاون فرماندار و مسئولان بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه افتتاح شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، نماینده دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی در این آئین اظهار داشت: توسعه بهداشت و درمان جنوب استان امری ضروری است و این موضوع را به صورت جدی در شهرستان‌های جنوب استان بوشهر دنبال کرده‌ایم.\n\nحجت الاسلام موسی احمدی بیان داشت: بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه یکی از دستاوردهای مهم منطقه در سال گذشته بود که سال گذشته افتتاح شد و در این زمینه پیگیری‌های فراوانی داشتم.
کد خبر: ۱۱۳۹۲
شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸

فکرشهر: بخش سونوگرافی و اکوکارگرافی بیمارستان عسلویه با حضور نماینده جنوب استان در مجلس، معاون فرماندار و مسئولان بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه افتتاح شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، نماینده دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی در این آئین اظهار داشت: توسعه بهداشت و درمان جنوب استان امری ضروری است و این موضوع را به صورت جدی در شهرستان‌های جنوب استان بوشهر دنبال کرده‌ایم.

\n\n

حجت الاسلام موسی احمدی بیان داشت: بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه یکی از دستاوردهای مهم منطقه در سال گذشته بود که سال گذشته افتتاح شد و در این زمینه پیگیری‌های فراوانی داشتم.

\n\n

احمدی با بیان اینکه همچنان پیگیر توسعه این بیمارستان هستم، افزود: در زمان راه‌اندازی بیمارستان، شاهد خدمات فراوان آن به مردم منطقه هستیم.

\n\n

به نوشته ی مهر، نماینده جنوب استان بوشهر با تمجید از تلاش‌های رئیس بیمارستان عسلویه، گفت: تشکیل مجمع خیرین سلامت نیز امری ستودنی در شهرستان عسلویه است.

\n\n

احمدی با بیان اینکه خیرین ظرفیت‌های پنهان جامعه هستند، ادامه داد: در حوزه بهداشت و درمان آنان می‌تواند کمک‌های بسیار خوبی داشته باشند.

\n\n

حجت‌الاسلام موسی احمدی از بیماران بیمارستان نیز عیادت کرد.

\n\n

در ادامه، بخش های سونوگرافی و اکوکاگرافی بیمارستان نیز افتتاح شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر