جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل زندان‌های استان بوشهر گفت: ۱۴۹ زندانی غیرعمد استان بوشهر در انتظار کمک خیرین هستند.\n\nبه گزارش فکرشهر، حمیدرضا حیدری اظهار داشت: مردم استان بوشهر همواره در انجام کارهای خیرخواهانه حضوری فعال داشته‌اند و شاهد مشارکت مداوم مردم این استان در برنامه‌هایی همچون جشن گلریزان هستیم.\n\nوی ادامه داد: در سال‌های اخیر با تلاش‌های صورت گرفته شاهد برگزاری چندین جشن گلریزان هستیم که این جشن‌ها در استان بوشهر نیز با شور بالایی برگزار می‌شود و مردم در این کار خداپسندانه حضوری گسترده دارند.
کد خبر: ۱۱۳۹۵
شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷

فکرشهر: مدیرکل زندان‌های استان بوشهر گفت: ۱۴۹ زندانی غیرعمد استان بوشهر در انتظار کمک خیرین هستند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حمیدرضا حیدری اظهار داشت: مردم استان بوشهر همواره در انجام کارهای خیرخواهانه حضوری فعال داشته‌اند و شاهد مشارکت مداوم مردم این استان در برنامه‌هایی همچون جشن گلریزان هستیم.

\n\n

وی ادامه داد: در سال‌های اخیر با تلاش‌های صورت گرفته شاهد برگزاری چندین جشن گلریزان هستیم که این جشن‌ها در استان بوشهر نیز با شور بالایی برگزار می‌شود و مردم در این کار خداپسندانه حضوری گسترده دارند.

\n\n

مدیرکل زندان‌های استان بوشهر برگزاری جشن‌های گلریزان را فرصت بسیار خوبی برای آزادسازی زندانیان غیرعمد دانست و تصریح کرد: امیدواریم در جشن‌های گلریزان آینده نیز مردم استان بوشهر همچون گذشته با استقبال مناسبی حضور یابند.

\n\n

وی تاکید کرد: کمک به آزادی یک زندانی غیرعمد در واقع کمک به بازگشت یک نفر به آغوش خانواده است که باعث کاهش مشکلات یک یا چند خانواده خواهد شد و جا دارد که افرادی که توان مشارکت در این برنامه را دارند، در این جشن‌ها حضور یابند.

\n\n

حیدری اضافه کرد: به منظور آزادسازی زندانیان غیر عمد، جشن‌های گلریزان در نقاط مختلف استان برگزار می‌شود و همچنین بخشی از بدهی این افراد نیز به صورت پرداخت تسهیلات تامین می‌شود و تلاش‌هایی نیز برای دریافت رضایت و تخفیف از شاکیان صورت می‌گیرد.

\n\n

مدیرکل زندان‌های استان بوشهر از آزادی ۱۱۴ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد استان بوشهر در سال گذشته خبر داد و گفت: امسال نیز ۱۴۹ زندانی غیرعمد استان بوشهر با بدهی ۱۷ میلیارد تومان در انتظار آزادی هستند.

\n\n

منبع:مهر

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر